کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

...خلوت بیتو

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۸۹، ۰۸:۲۸ ب.ظ

این خلوت بی تو مرا دلگیر کرده

هجرت مرا از زندگانی سیر کرده



بر روی برگی چند بیتی می نگارم

این بیتها حرف مرا تفصیر کرده



پای قلم بر صفحه تا لغذید دیدم

حرف دلم را این چنین تحریر کرده



چشم انتظاری بدترین درد است ، برگرد

بنگر که این درد عاشقت را پیر کرده



آمد طبیب از بهر بهبودم ولی گفت

این درد جانت را دگر تسخیر کرده



درد فراغت جانمان را بر لب آورد

بنگر چه با ما قسمت و تقدیر کرده



تا شد بروی گونه هایم اشک غلتید

دیگر تب هجرت و ِرا تبخیر کرده



هر کس که روی زرد من را دید فهمید

چندیست یار مهربانم دیر کرده
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۱۲
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۲)

خدایا خداوندا

از آن بالای ابرها

به من نگاه کن

به غم های من

به دردهای من

به اشکی که در چشمانم جمع شده

به گره ی ابروانم

من بی دلیل نیستم

چیزی باید

چیزی باید به من داده می شد

حواست هست
۱۰ تیر ۹۱ ، ۱۱:۰۳ چشم به راه دربه در
سلااااااااااااااااااااااااام وبت حرف نداره اگه دوست داشتی به ما هم سر بزنین مطالب عاشقانه خوبی هست..........
.
.
.
.
.
.
خوشحال میشیم............

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی