کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

...پیمانه

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۸۹، ۰۸:۰۹ ق.ظ

پیمانه ای ساقی بده ،

تا من شفای دل کنم

این قلب افسون گشته را

از هجراو غافل کنم

جامی بده مّی رابریز

امشب تو سر مستم بکن

غافل مرااز خویشتن

وز آنچه که هستم بکن

جامم شده خالی ز مّی

پیمانه ام گشته تهّی

پرکن قدّح ساقی که من

در آسمان یابم رهی

پیمانه ام را مشکنی !

مّی را مریزی برزمین!

زیرا به قلب عاشقم

مرحم ندارم غیر ازاین!!!

مستم ولی افسرده ام

با غصه مّی راخورده ام

از فرط مستی ساقیا

از یادخودرابرده ام

اما فراموشم نشد

دردجدائی ساقیا !!!

با جام لبریز از شراب

آرام سوی من بیا

پیمانه ام را مشکنی

‌مّی رامَریزی بر زمین

زیرابه قلب عاشقم

مرحم ندارم غیرازاین!!!!

فرزانه شیدا...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۳۰
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۱)

شاهنشه زمین و زمان مهدی(ع)علیست
بر سر در وزارت او نام زینب (س)است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی