کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

Image By Fotos.Blogfa.Com


دیروز با نشان حضورت زنده شدم

و امروز نشان حضورت را که دیدم به خود لرزیدم

دیروز با خیال حضورت به اوج دوردست های عاشقی رفتم

و امروز تو را که درکنار خود دیدم

در پستی نمناک وحشتی سیاه فرو رفتم

امروز تو با من گفتی که : مثل سابق نیستی!

گفتی : تو دیگر دوستم نداری!

نمی دانم! شاید هم وقتی تو نبودی

معنی دوست داشتن تغییر کرد

آری! در این سالها چیزهای زیادی تغییر کرد

معنی دوست داشتن! دلتنگی! و خیلی چیزهای دیگر

من دوست داشتن تو را که دیدم

دریافتم که دوست داشتن آنچه من می پنداشتم نبود

تو به من آموختی که برای دوست داشتن نباید وفا کرد

برای دوست داشتن نباید همیشه به یاد یکدیگر بود

می توان دوست داشت و فراموش کرد

می توان دوست داشت و دل شکست

می توان دل شکسته را تنها گذاشت

آری! تو خود به من این معنی را آموختی

و من دریافتم که این معنی واقعی دوست داشتن است

و من دوست دارم که در همه چیز مانند تو باشم

حتی در دوست داشتن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۱۹
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۱)

سلام بر سحر بانو.عجب وبلاگی!!!!!
آدم کیف میکنه.نظرت درباره ی تبادل لینک چیه عزیزم؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی