کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب
مولا بیا و بر سر ما دست مهر کش . . .

 

ظاهر به راه شرع و گنه در خفا کنیم

در حین توبه هر گنهی را روا کنیم



ترسم به روز واقعه مانند کوفیان

مهدی (عج) تو را چو جد بزرگت رها کنیم




در اشک و آه ما ز صداقت اثر چو نیست

تا کی دروغ گویم و تا کی ریا کنیم ؟



گردن به واجبات خدا هم نمی نهیم

آنوقت با تویی که از اوئی وفا کنیم ؟



ما مرد توبه و تقوا چو نیستیم

دیگر چرا به وعده تو را بی بها کنیم ؟



تا غرق منکریم و ز معروف غافلیم

دنیا اگر به ما برسد خون بپا کنیم



آگه اگر ز حال تو گردیم و غربتت

جان را چو غنچه در غم تو صد قبا کنیم



مولا بیا و بر سر ما دست مهر کش

تا بلکه ره به سوی حریم تو وا کنیم



« احسان » اگر ز صدق کنی توبه ، نیز ما

درد تو را به داروی وصلش دوا کنیم


http://www.irupload.ir/images/8oig4yig5hxd99wu7d9m.jpg
" احسان  اکابری "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۲۲
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۳)

ســــــــــــــلام ســــــــــــــلام
خوبین خوشین سلامتین ؟
راستش اومدم یه سلامی کنم بگم بیادتونم !! یه حالی احوالی بپرسم
و یه عذر خواهی کنم بابت اینکه دیر اومدم چون مریض بودم

من اپم این اپ همش حرف دل خودمه .......از اه دلمه
خوشحال میشم منت بذارید رو سرم و بیاین و بخونین
و ازتون یه خواهش دارم اینکه تنها نخونین
به حرف هام فکر کنین و اشتباهاتم رو بهم بگین
و اگر حرف درستی زدم بگین درست گفتم!!
یه خواهش دارم اینکه تنها خودتون نیاین
ازتون میخوام5 نفر رو با وبم اشنا کنین تا بیان و این اپ رو بخونن
این خواهش منه خوشحال میشم قبول کنین
باشد که همه مان ......................../.یاحق منتظر حضورتون هستم
۲۳ بهمن ۸۹ ، ۰۵:۴۶ دوست و آشنای رفتنی شما
سلام

زمینی شدی.آسمونی باش.

یا علی
۲۳ بهمن ۸۹ ، ۱۸:۴۰ یه دیوونه خدا
سلام مرسی که سرکی هر چند کوتاه به دنیای من دیوونه کشیدی
......
میدونی من از سال 83 تا حالا تو دنیای وب نویسی هستم
با خیلی ها تبادل لینک کردم اما همشون یه جورایی ادمو فراموش میکنن و واسه همین من هیچ وقت دلیلی برا تبادل لینک ندیدم.....
منو ببخش حرفمو اینجور بیان میکنم ....منظوری ندارم باور کن
اخه من کارم طراحی وبه و 5 تا وبلاگ دارم که تو هر کدوم خیلی ها رو لینک کردمو به همشون سر میزدم اما هیچکدوم بیشتر از دوبار بهم سر نمیزنن
حالا خودت فکر کن اونایی که لینکشون کردی در ماه چند بار بهت سر میزنن
میبینی هیچی
........................واسه همینه تبادل لینکو با هیچ کس تو این وبم انجام نمیدم
و وقتی وارد وبم بشی یه پنجره خوش آمد گویی باز میشه که توش نوشتم اینجا دنیای من دیوونس و کسی تو دیوونه خونه من لینک نمیشه
.................
نمیگم همه مثل همن به دل نگیر اما رسم دنیا بی وفائیه
راستی عکسایی که گذاشتی تو وبت خیلی خشکلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی