کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

ای یگانه منجی !


از این پس ,سکان هدایت بشر در دست توست و شادیهای ما اغاز  خواهد شد


مثل غمهای  طولانی  تو  .  .  .        


پشت این پرده کسی هست دلم می گوید

جاودانه نفسی هست دلم می گوید
پشت آن کوه که خورشید در آن پنهان است

عطر فریاد رسی هست دلم می گوید


آغاز امامت امام زمان(عج)مبارکباد


آغاز ولایت و امامت مولا مهدی موعود عج را خدمت همه شما منتظران


حضرت تبریک عرض میکنیم




  باشد که باری دیگر با مولایمان مهدی موعود عج بیعت کنیم و این بار گره عهد را محکمتر کنیم .

السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)


یا صاحب الزمان عجل علی ظهورک

اللهم عجل الولیک الفرج

اللهم کن لولیک الحجه بن الحسن صلواتک علیه و علی ابائه فی هذه الساعه و فی کل ساعه

ولیا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا

برحمتک یا ارحم الراحمین

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۲۳
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۴)

۲۴ بهمن ۸۹ ، ۰۹:۴۴ دوست و آشنای رفتنی شما
چه شود به چهره ی زرد من، نظری ز بهر خدا کنی

که اگر کنی همه درد من، به یکی اشاره دوا کنی

تو شهی و کشور جان ترا، تو مهی و جان جهان ترا

ز ره کرم چه زیان ترا، که نظر به حال گدا کنی



هاتف اصفهانی
۲۴ بهمن ۸۹ ، ۱۰:۳۵ مهدیه جووووووووون
یادتان باشد اگر همچو پرستو رفتید
خانه مادری ما همه بیت الزهراست
یادتان باشد اگر تنگی دل غوغا کرد
مهدی فاطمه را یاد کنید او تنهاست...
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۴ بهمن ۸۹ ، ۱۰:۵۲ میلاد_بوشهر
سلام امروز خیلی خوش گذشت همصحبت هم بودیم حرفایی که کمتر تو دنیایه چت هست حرفایی ساده و بدون سختیه درکو فهم خیلی ساده تر از آب ممنونم ازت خیلی ممنونم ازت من از وبلاگت فقط تونستم آهنگتو گوش کنم همین خوشحالم که شنیدم آهنگ مورد دلخواهتو گوش کردم ممنونم ازت دلم نیومد نظر گذاشته برم موفق باشی حوصلتو زیاد کن تا تو زندگی ناراحتییات کم بشه و بتونی لهشون کنی خدا نگهدار

آغوش تو...
آغوش تو گناه نیست
من در آغوش تو آرامش یافته ام
که هیچ گناهی با آرامش مانوس نیست
آغوش تو گناه نیست
من در آغوش تو امنیت را احساس کرده ام
که هیچ گناهی با امنیت محسوس نیست
آغوش تو گناه نیست
من در آغوش تو تمام زیبایی را لمس کرده ام
که درهیچ گناهی زیبایی ملموس نیست ای خدا آغوشت بی همتاست
با سلام
با اجازتون شما را لینک کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی