کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

فصل سرد دوری . . .

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۸۹، ۱۰:۰۳ ب.ظ

مرا نسپر به فصل سرد دوری

که من از فاصله آزرده هستم

مرا از درد بی تابی رها کن

شکستم، در غم دوری شکستم




نگو پیوند ما آغاز رنج است

که من با رنج تو زیباترینم

به من فرصت بده درگیرِ با تو

به پای این دل شیدا نشینم




نگو این جاده تاریک و سیاه است

که چشمان تو فانوس من هستند

تمام سایه ها در باور من

به محض گم شدن در تو شکستند




کمک کن تا که من عاشق بمانم

اگر خواهی که مرگم را نبینی

اگر امروز و فردا هم بمیرند

به سوگ لحظه ها باید نشینی




کمک کن تا به تو پیچیده باشم

که من نیلوفرم در قصه ی دل

کمک کن تا که من بی تو نمیرم

در این بیهوده بودنهای باطل




بگیر از چنگ دیوِ ناامیدی

مرا با آیه های ناب ِ روشن

مرا نسپر به فصل سرد دوری

که دوری از تو یعنی مُردن ِ من!

"  نرگس  عینی  "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۱۱
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۱۲)

سلام
شعر زیبایی بود
.
.
کمک کن تا به تو پیچیده باشم

یکی شدن عاشق و معشوق رو چه زیبا بتصویر میکشه .
سلام سحر جون ممنونم که یادی از من کردیو بهم سر زدی
به امید دیدار
دوری از تو یعنی مردن
سلام خوبی خیلی قشنگ بود
پْش ما بیا
۱۲ اسفند ۸۹ ، ۲۲:۴۳ مهدیه جووووووون
مرا نسپر به فصل سرد دوری

که من از فاصله آزرده هستم...
دوستش داشتیم سحر جان بانو ی عزیز....
مرا نسپر به فصل سرد دوری

که دوری از تو یعنی مُردن ِ من!

سلام دوست خوب

شعرخیلی قشنگی بود.به ماهم یه سر بزن!

به امیددیدار...

سلام متنتون خیلی قشنگه از اینکه بهم سرزدین ممنونم.

موفق باشین.
سلام

با یه مطلب جدید به روزم،
خوشحال میشم نظرتون رو راجع به مطلب بدونم .
و خــــــــــدایی که در این نزدیکیــــــست...........

ســــــــــــــلام ســــــــــــــــــــــــلاممممممممممممممممم

خوبین خوشین سلامتین .....................

ببخشید که دیر اووووووووووووووووووووووووووومدم......./.

نمیخواستم دیگه اپ کنم ولی ............................

ولی اپ کردم و خوشحال میشم بیاین و منت بذارین سرم ............. و نوشته ام رو

بخونیــــــــــــــــن

امیدوارم زیاد منو چشم انتظار اووووووووووووووووووومدنتون نذارین....../.

من دیگه تا هفته دووووووووووووووووووووووومدم عید اپ نمیکنم.../.

زیاد وقت با ارزشتون رو نمیگیرمممممممممممم

فقط اگه اوووووووووووووومدین سوالم رو حتما جواب بدین .........../.حتمااااااااا

"من می بافم .... تو می بافی ..... من برای تو کلاه تا سرت را گــــــرم کنی

و تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو برای من «دروغ» تا دلــــــــــــــــم را گرم کنی"

منتظرم
دیرگاھیست که تنھاشدہ ام .قصه غربت صحرا شدہ ام.وسعت درد فقط سھم من است بازھم قسمت غمھا شدہ ام دگر ایینه زمن بی خبراست که اسیرشب یلداشدہ ام.من که بی تاب شقایق بودم ھمدم سردی یخھاشدہ ام.کاش چشمان مرا خاک کنید تا نبینم که چه تنھاشدہ ام...!
همیشه کامنتاتون یه دنیا حرف به همراه داشته
مرسی
واقعا ممنونم
سلام خوبی چه خبر فدایی آهنگ وبت
۰۱ فروردين ۹۰ ، ۱۷:۵۶ عشق ماندگار ایناز
سلام ای کاش هر روزمان نو روز باشد تا نو شویم خودمان

اندیشه هایمان و عشقمان به همه زیبایی ها. سال نو مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی