کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

تشیع آیینه . . .

http://irupload.ir/images/nf3sc66jnpg0rwd6du.jpg


نیمه شب تابوت را برداشتند    بار غم بر شانه‌ها بگذاشتند


هفت تن، دنبال یک پیکر، روان   وز پی‌ آن هفت تن، هفت آسمان


این طرف، خیل رُسُل دنبال او   آن طرف احمد به استقبال او


ظاهراً تشییع یک پیکر ولی   باطناً تشییع زهرا و علی


امشب ای مَه، مهر ورزو، خوش بتاب  تا ببیند پیش پایش آفتاب


دو عزیز فاطمه همراه‌شان   مشعل سوزان‌شان از آه‌شان


ابرها گریند بر حال علی   می‌رود در خاک آمال علی


چشم، نور از دست داده، پا، رمق   اشک، بر مهتاب رویش، چون شفق


دل، همه فریاد و لب، خاموش داشت   مُرده‌ای تابوت، روی دوش داشت


آه، سرد و بغض، پنهان در گلوی   بود با آن عدّه، گرم گفت و گوی


آه آه ای همرهان، آهسته‌تر   می‌برید اسرار را، سر بسته‌تر


این تنِ آزرده باشد جان من  جان فدایش، او شده قربان من


همرهان، این لیله‌ی قدر من است   من هلال از داغ و این بدر من است


اشک من زین گل، شده گلفام‌تر   هستی‌ام را می‌برید، آرام‌تر


وسعت اشکم به چشم ابر نیست   چاره‌ای غیر از نماز صبر نیست


چشم من از چرخ، پُر کوکب‌ترست   بعد از امشب روزم از شب، شب‌ترست


زین گل من باغ رضوان نفحه داشت   مصحف من بود و هجده صفحه داشت


مرهمی خرج دل چاکم کنید   همرهان، همراه او خاکم کنید


  " علی انسانی "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۱۶
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۳)

سلام وب خوبی داری خوش حال میشم به وبلاگم بیای ...



اگه خوشت اومد پست اول بهم رای بده ... ( 10 ثانیه )


مرسی ..
س ل م وب جالبی داری به منم.......منتظرم
زیبا بود. امیدوارم هیچوقت دلت غمگین و ناراحت نباشه. شاد باشی و سلامت سربانو جان. نمی دونم چرا منو بایکوت کردی و دیگه سر نمیزنی. حتما دلیل خاصی داره. عیب نداره. فدای تو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی