کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

Unknown

يكشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۹:۳۱ ق.ظ

http://armin0251.persiangig.com/TOP-MIX/6g1623o.jpg


این روز ها از حال و احوال خودم سیرم

در آینه هایی کدر در حال تکثیرم



افکار پوچی در سرم زنجیر می بافد . . .

گویی برای ذهن خود هم دست و پاگیرم



فریاد هایم شهر را بیدار خواهد کرد . . .

از بس گله دارد دلم از دست تقدیرم



دیروز با من اهل دنیا مهربان. . . امروز . . .

طوری به من زل می زنند انگار واگیرم



رم کرده اسب ِ سرکش ِ خواب و خیال من

بیچاره من ، بیچاره دل ، بی چاره تعبیرم



سر را به روی ریل ِ آهن می گذارم. . . وَ

از روزگارم انتقامی سخت می گیرم



دیگر برایت شعر هایم را نخواهم خواند . . .

وقتی کنار خط پایان بی تو می میرم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۱۸
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۶)

سلامممممممممممم وب جالبی دارید پست ها هم خیلی زیبا بودن.
خیلی خوش حال میشم سری هم به من بزنید
۱۸ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۴:۴۲ محمد قره باغی
با 14 ترک شعر خوانی با صدای حسین منزوی و انتشار نامه منزوی به خرمشاهی و یک غزل جدید از خودم به روزم
۱۹ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۴:۴۶ دوست و آشنای رفتنی شما
در روزگاران قدیم انسانها بسیار به هم ظلم کردند و سیاهی و تباهی به نهایت خود رسید .

تا اینکه کتیبه ای از سوی پروردگارشان بر آنان نازل شد !



ده فرمان :

1- هیچ انسانی ، انسان دیگر را نکُشد .

2- هیچ انسانی ، به انسان دیگر تجاوز نکند .

3- هیچ انسانی ، به انسان دیگر دروغ نگوید .

4- هیچ انسانی ، به انسان دیگر تهمت نزند .

5- هیچ انسانی ، از انسان دیگر غیبت نکند .

6- هیچ انسانی ، مال انسان دیگر را نخورد .

7- هیچ انسانی ، به انسان دیگر زور نگوید .

8- هیچ انسانی ، بر انسان دیگر برتری نجوید .

9- هیچ انسانی ، در کار انسان دیگر تجسس نکند .

10- هیچ انسانی ، انسان دیگر را نپرستد !



پس از آن

سالیان سختی بر شیطان و همدستانش گذشت ،

تا اینکه روزی شیطان ، چاره ای اندیشید .

او گفت :

ای دوستان ، کلمه ای یافته ام که بسیار از او بیزارم

اما

به زودی با افزودن تنها همین یک کلمه به ده فرمان ، همه چیز را به سود خودمان ، تغییر خواهم داد

و ده فرمان چنین شد :





1- هیچ انسانی ، انسان مؤمن دیگر را نکُشد .

2- هیچ انسانی ، به انسان مؤمن دیگر تجاوز نکند .

3- هیچ انسانی ، به انسان مؤمن دیگر دروغ نگوید .

4- هیچ انسانی ، به انسان مؤمن دیگر تهمت نزند .

5- هیچ انسانی ، از انسان مؤمن دیگر غیبت نکند .

6- هیچ انسانی ، مال انسان مؤمن دیگر را نخورد .

7- هیچ انسانی ، به انسان مؤمن دیگر زور نگوید .

8- هیچ انسانی ، بر انسان مؤمن دیگر برتری نجوید .

9- هیچ انسانی ، در کار انسان مؤمن دیگر تجسس نکند .

10- هیچ انسانی ، انسان دیگر را نپرستد ! مگر اینکه بسیار مؤمن باشد !





و اینک ای دوستان

به سوی انسانها بروید و به وسوسه بپردازید

و کاری کنید که هیچ کس ، هیچ کس را مؤمن نپندارد ، جز آنان که از دنیا رفته اند .
پست قبلی(تشییع آینه) خیلی سنگین بود خدا حفظ کنه شاعرش رو. ایشون(حاج علی انسانی) از پیر غلامان دستگاه اباعبدلله هستن.
ولی این یکی خیلی سیاهه... نمی دونم شاید به درد من نمی خوره
این روز ها از حال و احوال خودم سیرم

در آینه هایی کدر در حال تکثیرم



افکار پوچی در سرم زنجیر می بافد . . .
سلام.
خدای عشق
تکرار خاطرات تو شعر مجسم است/ من هر چه می نویسم و می خوانمت کم است/ تو کیستی پیامبری یا خدای عشق/ هر آیه از کلام تو چون وحی ملزم است/ تردید در برابر چشمان تو خطاست / حکم نگاههای قشنگت مسلم است/ من می رسم به تو شاید، هنوز، نه/ آینده ام به لطف تو اینگونه مبهم است
سلام سحر جان وبلاگ قشنگی داری پستهای زیبایی هم داره

دوست داشتی به منم سری بزن موفق باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی