کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

تو بمان بی من و من هم بی تو !

جمعه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۸:۰۸ ب.ظ
اینجا مهم نیست کجاست بی تو همه جا دور دست است ...


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQPZ9Xab3Y23bdJ4jcOIpJp5CSO9pRY-R1kGxN4oLEnmVmCugfOWA



کم کَمَک بار سفر بستم و دارم می روم

شکوه از من نکنی!

که کمال تو اثر کرد به کردار دلم

تو زدی من خوردم

تو به احساس زدی ضربه ی سخت

من شدم خرد و ز حسرت مُردم

بارها گفتم و گوشَت نشنید:

که "غم تند دلم" میروم بی خبر از هرچه تپش

می روم بی احساس

تو نکن حرف ز نفرت آغاز

و تو هر بار به من خندیدی

و تو پاکی و روان بودن دل را دیدی

و تو از عاشقی ام رنجیدی!

کم کمک بار سفر بستم و دارم می روم

تو بمان با همه احساس پُری

تو پُری از خالی!

تو بمان بی من و من هم بی تو

تو بمان جای خودت

من ولی می روم این بار که بد جایی بود

دل طوفان زده و بی عطش و باخته ات

من ولی خواسته بودم ز خدا

که توانم بدهد

که تو را پُر کنم از حس روان بودن خود

که تو را بال و پری باشم و با هم بپریم

و خدا دید که گنجایش ما حد تو نیست!

و تو پرواز نخواهی که شناخت

و تو هستی پر نیست!

و دعاهای تو این بار گرفت

که تو این بار ز عشقت بردی

و به جان و دل این « آتش سرد »

یاد خود را تو به نفرت بردی!



" بهاره عامل نوغانی "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۲۳
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۲)

زیباست
در مسابقه ما شرکت کنید
۲۴ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۵:۴۵ دوست و آشنای رفتنی شما
سلام
گفتم شاید برای شما هم جالب باشه!

حریم خصوصی و امنیت


این روزها مساله امنیت و پخش عکس و فیلم های خصوصی داغ است پس زمان خوبی هست که این مطلب را بخوانید:

بحث آینه های دو طرفه. بله افرادی به این روش از شما در حالیکه در هتل یا اتاق پرو یا در حمام یا دستشویی هستید فیلم یا عکس تهیه کرده و به معرض عموم می گذارند. پس حتما قبل از اینکه از محل های دارای آینه استفاده کنید از یکطرفه بودن آن مطمئن شوید !

اما چطور؟

قبل از هرکاری از تست انگشت استفاده کنید:

انگشت خود را روی آینه قرار داده. اگر بین انگشت شما و تصویر آن یک فاصله ای باشد این آینه واقعی است. اگر انگشت شما به تصویرش چسبیده باشد، این آینه دو طرفه است و فردی دارد شما را مشاهده می کند.

دلیل :

چون در آینه واقعی لایه جیوه در پشت شیشه است ولی در آینه های دو طرفه لایه جیوه در روی سطح شیشه است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی