کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

نظر به ماه میکنم . . .

يكشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۰، ۱۲:۲۶ ب.ظ

http://daneshjoo-it-r.persiangig.com/image/maah.JPG


دلم که تنگ می‌شود نظر به ماه می‌کنم
درون ماه نیم شب ، تو را نگاه می‌کنم

به تو که فکر می‌کنم هواس پرت می‌شوم
شبانه روز یکسره، من اشتباه می‌کنم

بهانه گیر و عاصی از تو و زمانه می‌شوم
تمام عمر خویش را فقط تباه می‌کنم

گرفته تیغ را به دست و مسخ مرگ می‌شوم
و خون سرخ خویش را خودم مباح می‌کنم

قلم زبانه می‌زند هزار بیت لال را…
ومن درون سطر‌ها تو را سیاه می‌کنم

دریغ سهم من فقط درون چاه بودن است
ولی درون چاه هم تو را نگاه می‌کنم


" سید مهدی نژاد هاشمی م-شوریده "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۲۷
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۱)

سلام اسم من سارا ئه چندتا از مطالبتو خوندم خیلی خوب و حرفه ای کار میکنی
خوشم اومد ازت دمت گرم /
اینم سایته منه
بزرگترین سایت دوستیابی دختر پسرای بالای 16 ساله در ایران
www.forum.tehranpatogh.ir

راستی من اینقدر وقتمو گذاشتم که اینجا بهت نظر بدم توهم 1 دقیقه وقتتو بزار
تو سایت من عضو شو یه نظر بده ...
اگه بتونى در کار وبت تو وب منم فعالیت کنى عالى میشه ...بشى یکى از نویسنده هام تو هر بخشى که خودت میخواى
اینجوری هر دو روز میام نظر میدم شایدم بیشتر با هم اشنا شدیم ..
عزیزم منو با اسم تهران پاتوق لینک کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی