کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

.............................

جمعه, ۲۹ مهر ۱۳۹۰، ۰۲:۴۴ ب.ظ

ایخداااااااااااااا


خسته ممممممممممم

"کمکم میکنی؟!"


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۷/۲۹
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۶)

۲۹ مهر ۹۰ ، ۱۴:۴۸ منصورحیدری
سلام
حالتون خوبه
این شب ها
چشم های من خسته است
گاهی اشک ، گاهی انتظار
این سهم چشم های من است
در امتداد نگاه تو
لحظه های انتظار شکسته می شود
و بغض تنهایی من
مغلوب وجود تو می شود ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد

که امشب با ناله ای بغض آلود
بر دیار این دل خسته
اشک می ریزد
شب که می وزد
دزدانه دلم

راهی چشم تو میشود*****اللهم عجل لولیک الفرج *****
منتظر حضور گرم شما
سلام اجی جونم/خوبی فدات بشم؟حسین خوبه؟اجی خیلی دلم برات تنگ شده عزیز دلم.ایشالا زوذ ببینمت.دوست دارم.بای
ممنونم ازت سحر بانو جان. امیدوارم همیشه شاد باشی و سلامت. همه ی ما آدما یه جورائی خسته هستیم اما باید از خودش بخوایم که حالمون رو روبراه کنه. فدای تو
سلام آبجی

از همین درختی که دوباره سبز شده

از همین خورشیدی که مهربان تر شده

و از همین بارانی که گاه و بیگاه می بارد

می شود فهمید .........

خدا هنوز هم حواسش با ما هست !
و خـــــــــــــــدایی که در این نـــــــــــزدیکیست...

ســـــــــــــلااااااااااااااامممممممممم......

سلام ..حال شما احـــــــــــــــــــــوال شما ...

خوبین خوشین سلامتین ..اهل محل همه خوبن..

دوستان اقوام اشنایان خانواده ..همه و همه خوبن ان شاالله...؟؟

زیاد سرتون رو درد نمیارم ..

راستش من دوبـــــــــاره اپ کردم ..

یه اپ حدودا متفــــــــــــاوت!!

البته متفاوت بودن و نبودنش رو شما بعد از خوندن مشخص میکنی...

اووووووووومــــــــــدم ازتون خواهش کنم..منت بذارین و بیاین ..

اپــــــــــم رو بخونین ...نظرتون رو در مورد حرفام متن هام اهنگ و قالب وبلاگم بگین..

ازتون خواهش میکنم منو زیاد چشم انتظار اومدن تون نذارین....

منتظر حضورتون در اینده ای نزدیک هستم ..یاعلی
۰۸ آبان ۹۰ ، ۰۷:۲۶ دوست و آشنای رفتنی شما
گاهی آنقدر غرق در آرزوهایت هستی که فراموش میکنی تو خود آرزوی کسی هستی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی