کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب
http://www.sibtayn.com/swf/gallery/images/monasebat/moharam/hosain/pic3/pic53.jpg


                    یادتان باشد ؛


لباس مشکیم را تا کنید     گوشه ای از قبر من این جامه را هم جا کنید


   کاش من در شام تاسوعا بمیرم تا شما خرجیم را نذر خرج ظهر عاشورا کنید


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۱۰
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۹)

قیامت بی حسین غوغا ندارد”شفاعت بی حسین معنا ندارد”حسینی باش که در محشر نگویند”چرا پرونده ات امضاء ندارد
سلام
خوبی
منو یادت میاد؟
خیلی وقته که ازت بی خبرم
بهم سر بزن منتظر نظرهات هستم
golparak.blogfa.com
۱۲ آذر ۹۰ ، ۱۲:۵۷ آسمان (شوق پرواز)
اصغر که به چهره از عطش رنگ نداشت

یارای سخن با من دلتنگ نداشت

یا رب! تو گواه باش، شش‌ماهه‌ی من

شد کشته‌ی ظلم و با کسی جنگ نداشت!


آپیم. خوشحال میشیم به ما سر بزنید. یا حسین . . .
۱۹ آذر ۹۰ ، ۱۲:۳۹ دوست و آشنای رفتنی شما
سر نى در نینوا مى‏ماند اگر زینب نبود

کربلا در کربلا مى‏ماند اگر زینب نبود

چهره سرخ حقیقت بعد از آن طوفان رنگ‏

پشت ابرى از ریا مى‏ماند اگر زینب نبود

چشمه فریاد مظلومیت لب تشنگان‏

در کویر تفته جا مى‏ماند اگر زینب نبود

زخمه زخمى‏ترین فریاد،در چنگ سکوت‏

از طراز نغمه وا مى‏ماند اگر زینب نبود

در طلوع داغ اصغر،استخوان اشگ سرخ‏

در گلوى چشمها مى‏ماند اگر زینب نبود

ذو الجناح داد خواهى،بى‏سوار و بى‏لگام‏

در بیابانها رها مى‏ماند اگر زینب نبود

در عبور از بستر تاریخ،سیل انقلاب‏

پشت کوه فتنه‏ها مى‏ماند اگر زینب نبود
۲۰ آذر ۹۰ ، ۱۶:۲۷ ســــــــــــانی شیطونه
سیلام سحر بانو گل گلاب خوبین شما هه منو میشناسی سانی شیطونه ام وبلاگ خوشملی داری به منم سر بزن

بدرود تا درودی دیگر سانی شیطونه خاررررررج شد
درود بر سحر بانو
خوبی؟ رسیدن بخیر. پارسال دوست امسال کلاً غریبه
ما با اینکه همشهری هم شدیم بدتر از قبل شده رفت و آمدت به پیش ما!!!
بیشتر پیش ما بیا
۲۴ آذر ۹۰ ، ۱۵:۱۸ Marde Tanhay Shab
سلام سحربانو خانم گل :
وب جالبی واسه خودت جمع کردی ،باهاش خیییییییلی حال کردم از همینجا شما عزیزو به سرزمین تنهایی خودم دعوت میکنم .
موفق باشی ...
برای
درود بر سحر خانم عزیز و مهربون. خوبی داداشی؟
مرسی که سر زدی و تبریک گفتی. امیدوارم خودت هم همیشه صحیح و سلامت باشی و تولد 120 سالگیت رو با 120 تا نوه و نتیجه و نبیره و ندیده رو جشن بگیری.
فدای تو
سلام

شما چی؟

ok میزنی یا no ؟

بروزم و منتظر نظرات خوبتان هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی