کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

السلام علیک یا مولای یا صاحب الزمان (عج)

جمعه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۰، ۰۵:۴۹ ب.ظ

http://www.pic.iran-forum.ir/images/g80f7ijhe0r7a67ckqya.jpg

چشــم آلوده کجا، دیدهْ دلدارکجا؟

دل سرگشته کجا؛وصف رخ یار کجا؟

قصــــهْ عشق کجا،وین سر بیــــــــدارکجا؟

مــــردم کوفــــــــــه کجا؛العجــــــــــــل یارکجا؟

لفــظ بی کار(عمــل)کجــــــــا؛منتــــــــظر یارکجـــا؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۲۱
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۶)

۲۱ بهمن ۹۰ ، ۱۸:۳۵ احسان رضایی
سلام ممنون که شما هم سر زدید من تو وبلاگ بچه های شهرمون لینک شما رو پیدا کردم و فکر کردم شما همشهریمون هستین نیازی به لینک کردن من نیست چون اسم وبلاگم به اسم شهرمه .

به هر حال همیشه بهتون سر میزنم و وبلاگتون واقعا جالب و پر محتواست

الان هم با آهنگتون حال کردم موفق باشید
۲۲ بهمن ۹۰ ، ۱۵:۴۳ *-._Lovely+Boy_.-*
باز که لینک نکردی خالههههههههههههه
سلام من شما رو لینک کردم مایل بودید ما رو هم لینک کنید.
http://gilda1377.blogfa.com/
سلام
وبتون قشنگه
موفق باشید
بهم سر بزن خوشحال میشم
سیلام خ ا ل ا م ر د.....خوبی؟؟؟؟؟آقا به این خاله ی ما بگو این وبلاگشو یکم خشکل تر کنه....این آهنگ در پیت وبلاگشو عوض کنه دیگه.....خاله جون بابا آهنگ چی میخوای بگو من کم حجمش کنم بدم بزاری رو وبلاگت
سیلام خالــــــــــــــــه ......خالـ ـ ـ ـ ـه آپــــــــمــ ...... بیا بیا بدو بدو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی