کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

Unknown

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۷:۲۴ ق.ظ

http://up.98ia.com/images/b59rezdmzb6ds2rqjj8.jpg


به حال خودت رهایت کردم...



مال من باشی...



برمیگردی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۲۵
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۴)

وبلاگ قشنگی داری

منم عشقمو رها کردم اگه مال من باشه خدا خودش برمیگردونه

به منم سر بزن ونظر بده خوشحال میشم
قشنگ بودش
خوشم اومد
حیف که اینجا+ نداره
راستی به وب منم بیا برای تبادل لینک
ممنون
بای
۲۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۰:۴۳ دوست و آشنای رفتنی شما
×××××××××××برخواهد گشت××××××××××
سلام آبجی .خیلی وقت بود به وبلاگت سر نزده بودم .چه تغییراتی؟!!!!خیلی خیلی متنه جالبی بود .اما اگه بر نگشت یعنی ماله من نیست؟اون وقت دلمون رو به چی خوش کنیم ؟باید مدام بگیم که ماله من نیست ماله من نیست .روز خوش آبجی سحر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی