کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب


دوباره جمعه گذشت و قنوتِ گریان ماند

دوباره گیسوی نجوای ما پریشان ماند

دوباره زمزمه ی کاسه های خالی ما

پس از نیامدنت گوشه ی خیابان ماند

شبیه شنبه ی هر هفته پشت پنجره ام

و کوچه کوچه شهرم دوباره زندان ماند

برای آمدنت چند سال بایستی

در این تراکم بی انتهای ویران ماند؟

نیامدی که ببینی نگاه منتظرم

چه روزها به امید تو زیر باران ماند

سکوت آخر حرف من است چون بی تو 

دوباره حنجره ام زیر بغض پنهان ماند



تا کی به تمنای وصال تو یگانه
اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه
خواهد که سرآید غم هجران تو یا نه
ای تیره غمت را دل عشاق نشانه
جمعی به تو مشغول و تو غایب زمیانه...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۵
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۶)

salam azizam khobi webloge zibaei dari
سوالی ازت داشتم دوست من ،من عاشق و دوستار زلیخا یاره گرگ پادشاه و مادره اعراب هستم،یعنی خیلی دوستش دارم.به نظرتون اون هم منو دوست داره؟

رمز:101

سر اغاز این جهان توسط نوری که به اون روح القدس هست و در گهواره حیاط هست
شروع شده .این دنیا در اصل سایه شهر سفید هست که (پدر جام)یعنی امام رضا پدره
اون محسوب میشه(این دنیا در اصل توسط مادیّه مقدس (حوا)دختره پدره مقدس و مادره مقدس به وجود آمده.منتظر نظر شما هستیم..
وقتی کسی رو دوست داری این یه چیزه!
وقتی کسی تو رو دوست داره این یه چیزه!
اما وقتی کسی رو دوست داری که تو رو دوست داره این یعنی همه چیز!
یه سری به من بزن عزیزم
۱۹ مرداد ۹۱ ، ۰۴:۱۶ سمیراااااا
سلام آجی جونم دلم برات اندازه سوراخ جوراب مورچه تنگ شده

دوستت دارم هوارتاااااااااااااااا
سلام وب زیبایی داری خوشحال میشم به ما هم سری بزنید
salam. Mola jan mara bebakhsh agar salam yadam raft, be pishe paye to agha ghiyam yadam raft, mara bebakhsh agar del be digari dadam, ghame hossin (ع‏)yadam raft

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی