کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

عید سعید فـــــطر مبارک باد

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۲۴ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۸
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۱)

و خدایی که در این نزدیکیست...
سلام علیکم خال شما؟ احوال شما؟
آب و هوا خوبه؟
راستش من خیلی وقته طرف وبلاگ خودم نیومدم اینه که نشد به شما سر بزنم ولی الان دلم برا همه بچه ها که یه روز یه خانواده بودیم تنگ شده این بود که اومدم هم یه سر بزنم هم یه سلام کنم..
امیدوارم حالتون خوب باشه..
خوشحال میشم بهم یه سر بزنین..
و اینو بدون تو این مدت هیچکس رو فراموش نکردم! و به یاد هه بودم
××××××××
"هست" را اگر قدر ندانی می شود "بود"..!!
و چه تلخ است "هستی" که "بود" شود..!!
و "دارمی" که "داشتم"..!!
×××××××××
التماس دعا..
بهم سر بزن.. البته اگه هنوز برا همون "حداقل" یه سلام ساده کردنمون ارزش قائلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی