کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

Unknown

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۱، ۰۷:۱۲ ب.ظ

http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-10/leaf04.jpg


... و من برگ بودم که توفان گرفت و دیدم که این قصه پایان گرفت

بهار تو آمد به دیدار من و آخر مرا از زمستان گرفت

کویر تنت را به باران زدند تن آسمان از عطش جان گرفت

تو می رفتی و چشم من چشمه بود و من خیس بودم که باران گرفت

عجب بارشی بود بر جان من که چون رودی از عشق جریان گرفت

هوای تو بود و خیال تو بود که دست مرا در خیابان گرفت

حقیقت همین است ای نازنین که چشمت غزل داد و ایمان گرفت

تو و کوچه و آن زمستان سرد و من برگ بودم که توفان گرفت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۸
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۳)

مدیر محترم وبلاگ ، با عضویت در گروه ما می تونید جدیدترین عکس ها و جدیدترین مطالب و همچنین آموزش های کسب در آمد از وبلاگ رو در ایمیل خودتون دریافت کنید و جزء اولین ها باشید که در وبلاگ خودتون منتشر می کنید. برای آموزش عضویت و اقدام برای عضویت به آدرس گروه ما مراجعه کنید
نکته : بعد از کلیک بر روی لینک سایت ، بر روی دکمه زرد رنگ واقع در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید
q.gs/2Kp39
سلام.وبلاگ زیبایی داری.از مطالب وقالب خوبی استفاده کردی.اگه از عکس ها وتصاویر منطبق با مطالبت استفاده کنی خیلی عالی میشه
اگه دوست داشتی منو با نام پنل پیام کوتاه لینک بزن آخه من فروشنده پنل پیام کوتاه هستم.راستی اگه پنل خواستی میتونم تخفیف ویژه بهت بدم.به هر حال خوشحال شدم
منتظرم
smswebgardi.blogfa.com
وقتی ارزش ها عوض می شوند؛

عوضی ها با ارزش می شوند …!

سَـــلـام
وِِبلاگ زیبایی دارید.
با جـُملات عـاشقانه و غمگین آپم"
به وبلاگ مَنَم سَر بِزَنید.ونَظرتون را
در مورد هر مطلب زیر همون مطلب بگذارید.
منو اَز نَظراتِتون مَحروم نَکُنید.مَمنون
مُنتَظِرَم.....

%

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی