کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

" ماه رجب " ایستگاه خداست آن را دریابید ...

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ق.ظ

التماس دعــــــا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۲
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۳)

۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۷:۵۷ متـــــــــــین
این الـــــــــــــــرجبیون........

بــــــــــرای آمدنـــــــــت انــــــــــــتظار کـــــــافی نیست

دعا و اشــــــــــــک و دلی داغــــــــــدار کـــــــافی نیست

خــــــودت دعا کن ای مــــــــهربان که بـــــــرگـــــــــردی

دعـــــــــای ایــــــــنهمه چـــشم انــــــــتظار کافی نیست

یا اباصالح المهدی ادرکنی.....اللهم عجل لولیک الفرج
ببخشید این جسارت که گفتم بی تو هرگز ببخشید که به شما دل بستم ببخشید اگه گفتم دوست دارم تونگاهت پیدا شدم باعث ناراحتیت شدم ببخشید اگه خواستم دلتنگیم مو با تو فراموش کنم اگه خواستم تو باشی در کنارم اخه من تو دنیا بی تو کسی رو نداشتم دردل کنم ببخشید که ییش هرکی گفتم که عاشق شما هستم ببخشید که من در حد شما نبودم هی به شما میگفتم دوست دارم ببخشید که شما روتمون دنیام کردم من اگه به تو دل بستم از تنهایم بود کاش این جمله ها رو می خواندی

سلام ابجی خوبی فداتشم منو لینک کنید اگه دوست دارید
باز باران با ترانه بی بهانه

بردل سرد تو کوبید

در دل سنگ تو رویید

عشقهای تلخ غربت

داستانهای نهانی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی