کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

فقط کــــافی است سلام دهــــی اشک خـــودش می آیــد  السلام علیــک یـا ابـا عبـدالله الحسین علیه السلام


 


نـــامت طعـــم شهــــادت دارد انگــــار،

کــــه بغـــض گلــــو را رهــــا نمی کنــــد اربــــــاب

 

بغض

  

شـــــراب کهنــــه ی شیـــــراز مــــرا مست نکـــــرد

چـــــایی روضــــه ی اربــــــاب زمیــــن گیـــــرم کـــــرد

 ****

اللهـــم ارزقنـــی حج بیتک الحـــرام فــی عــامی هــذا و فــی کل عــام

ســـــرجـــای خــــودش

هیــــچ کجــــا بــــرای من ...

کـــــرب و بلا

نمـــــی شود ... !

محرم

    


شاهــــراه بندگــــی تنهـــــا حسیـــــن فــــاطمه ست

بی حسیـــــن راه سعــــادت هم خطــــر دارد رفیــــق

 

 

راه

 

 خــــدا یک پســـر بـــه من داد

اسمـــش را گذاشتم «حسیــــن»
بعــــد مـــن شدم «ام‌الحسیــــن»
و او بشـــود «حسیــــن ِ فـــاطمـــه»

کــــه از تــه دلم صدایـــش میکنم:

«حسیــــن»‌م، مــــادرم، عــــزیــــزکم..

بــــه بقیـــه بسپـــارم کـــه هـــوای «حسیــــن»‌م را داشتــــه بـــاشنــد

خــــاطر «حسیـــن»‌م را اذیــت نکننـــد

صـــدا بــــرای «حسیـــن»‌م بلنـــد نکننـــد

یــــادم بــــاشد کـــه «حسیــــن»‌م را جــــایی تنهــــا نگـــذارم

یک لیــــوان آب همیشه دم دستــم باشد که هیـــچ وقت «حسیــــن»‌م احســـاس تشنگــــی نکند..

و «حسیــــن»‌م بشود بـــرای مـــن روضــــه‌ی مصــــور...

 

حسینم

 

أنَــا قَتیـــلُ العَبَــرَةِ لایَــذکُــرُنی مُــؤمِنٌ إلّا استَعبَــرَ
من کشتـــه اشکــم ؛ هـــر مؤمنـــی مـــرا یــاد کنــد ، اشکــش روان شود.

امــام حسیــن (ع) - کامل الزیـــارات ، ص215

اشک

 

فـــــرقی نمی کنــــد در کجـــــای قــــرن چنــــدم ایستـــــاده بــــــاشم !

مهم این است کــــه من همچنـــــان رعیتــــم و تــــو اربـــــابی یــــــا حسیــــــن 

 

  دارم سعــــی می کنــــم لااقــــل از آن "بـــــــد" هـــــایی بـــاشم

کــــه " خـــــوب" هـــــا را دوست دارنــــــــد.!

اللهــمَّ ارزقنـــی شَفـــاعَـــةَ الحُــــسَینِ... !


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۶
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۵)

از کربلا

تنها فریادی که

خاموش نخواهد شد

فریاد آزادی ست ..............!!

سلام بر حسین ..
منزلگه عشاق دل آگاه حسین است
بیراهه نرو ساده ترین راه حسین است
از مردم گمراه جهان راه مجویید
نزدیکترین راه به الله حسین است

شهادت امام حسین(ع) تسلیت باد...

آپم....
۱۸ آبان ۹۲ ، ۱۰:۰۱ کوچه های باران خورده
چون باد می روم و به خکم فکنده ای
آری رفته ام که خانه ز بنیاد کنده ای
حس و هنز به هیچ ، ز عشق بهشتی ام
شرمی نیامدت که ز چشمم فکنده ا ی؟
اشکم دود به دامن و چون شمع صبحدم
مرگم به لب نهاده غم آلود خنده ای
بخت از منت گرفت و دلم آن چنان گریست
کز دست کودکی بربایی پرنده ام
بگذشتی و ز خرمن دلم شعله سرکشید
آنگه شناختم که تو برق جهنده ام
بی او چه بر من می گذرد سایه ای شگفت
جانم ز دست رفت و منبی چاره زنده ام
ممنونم از حضورتون

سلام
التماس دعای زیاد تو این شبهای سرخ و پر خروش...
یا علی مدد
راستی خیلی پست پر محتوا و سنگینی بود. ممنون.
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

با سلام و عرض ادب
و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام.
با چند مطلب از ماه محرم بروزم
منتظر کامنتهایتان هستم
دعایمان بفرمایید
یا حسین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی