کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

            تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net             تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net                 تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net                تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net        


تولدت مبارک

  "حُسینم "


پسرم ، نازنینم و با ارزشترینم در زندگی :  ششم بهمن 85 امشب خدا تو رو بما هدیه داد و شبی فراموش نشدنی را برایم رقم زد؛ هنگامی که در آغوشم قرار گرفتی و چشمان درشت و براقت را به من دوختی ... دیگر خستگی وبی خوابی معنایی نداشت سر تا پای وجودم تو شدی و بس . امیدِ مادر تولدت برای ما بسیار فرخنده بود و هر روز که  سپری میشد با توکل برخدا این فرخندگی و مبارکی و قدم خیری تو بیشتر خودش را نشان میداد چنانکه هنوز هم همینطور است ؛ و اینک در آستانه سالی دیگر از این روز نازنین هستیم . عزیزم ، پسرم ، نور دیدگانم ، قدرت گامهایم  ، همه هستیم  تولدت مبارک قشنگ مادر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۳۰
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۱۷)

۳۰ دی ۹۲ ، ۱۲:۴۳ ارغوان (سنگر)
سلااااااااااااااام
خیلیییییی ممنون که به وبم سر زدی
خوش حاااااال شدم
انشالله تولدشون مبارک باشه و زیر سایه ی شما باشن
عزیزم با افتخار لینک شدی :):):):):)
این هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟ این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی.
♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥
*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*…............*….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..
................
سلام تولد پسر نازنینت مبارک انشاالله صد سال بشه وسایه شما همیشه بالا سرش باشه

*************************************************************
بانـــــــــو: سلام خانومم؛ سپاس از حضور گرم و همیشگـــــــــــی شما دوست خوبم
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۵:۳۵ انتـــــــظار فــــــرج
سلام بزرگوار ممنون از حضورتون.
منم تبریک میگم سالگرد تولد عزیزتون.
اگه لوگو برای وبتون خواستید در خدمتم.
التماس دعا
*******************************
بانــــــــو: سلام بر شما

متشکرم ؛ تشکــــــــــر از حضور گرمتون
سلام
تبریک میگم.
این چهارمین سالی هست که همچین مطلبی رو میخونم و با عث افتخار برام و اینکه عمر چه با سرعت داره رد میشه.

انشالله باعث افتخار اسلام بشن حسین آقا.
التماس دعا
این هم دو تا کادو از جنس دنیای مجازی!
1.
رسید به زمین٬با اولین مکش اکسیژن به ریه هایش صدای گریه اش بلند شد
نمی دانم شاید لحظه ای دلش برای سرزمینی در آن سو تنگ شده بود
شاید با درک گرمای آغوشم آن سو را به فراموشی سپرد
ومن در گوشش نوای عشق نجوا می کردم
ستاره ی آسمان زندگیمان امسال 6 سال از درخشش تو می گذرد.
ومن با قلبی لبریز از شکر وسپاس پروردگار عاشقانه تو را در آغوش می فشارم
تو بخش دیگری از احساسات نهفته در وجودم را به من شناساندی.
تو وجود مرا از نو با مطلعی تازه سرودی
تو تنها کسی هستی که مرا "مادر"نامیدی.

... تولدت مبارک عزیز مادر...


و


2.
بیا یه آرزو کن ؛بعدش شمعاتو فوت کن

بیا کنار من باش

بیا هم نفسم باش

مبارک باشه امروز

باشی هر روز پیروز

دلم رو به تو دادم

عزیزم هدیه امسال

دیگه هستی صاحبش

واسه هر روز و هر سال

ایشاالله باشه امسال

واست بهتر از هر سال

عزیزکــــــــــــــــــــــــــــ ، دلبرکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ، تولدتـــ مبـــارک

حسینم، امروز تو پنجمین سال زندگیت رو پشت سر میذاری و شش ساله میشی
شبی که بی شک بزرگترین تاثیر رو تو حضورم داشته و خواهد داشت.
با همه عـشـــق یه " مــــــادر" دوستت دارم و امشب قشنگترین آرزوها رو برات دارم.
شبی که من همراه تو زاده شدم.
مراقب داشته هات باش نوگل زیبای من



****************************************************
سلام حقیر رو پذیرا باشین برادر من و تشکر و سپاس بابت همراهی و دوستی چن ساله شما بزرگوار

قدر دان و محبت و همراهی شما خواهم بود و این را به فال نیک میگیرم ..
شادی ؛ خوشبختی و سربلندی شما را در تمامی مراحل زندگی از خداوند منان خواستارم ...

با تشکر ازشما : بانـــــــــو


۰۱ بهمن ۹۲ ، ۰۶:۰۸ حمید عسکری
پسرک زیبایم
تو هیچ چیز کم نداری
برای همه چیز من بودن
تولدت مبارک
هر روز برایت رویایی باشد در دست
نه دوردست
عشقی باشد در دل
نه در سر
و دلیلی باشد برای زندگی
نه روز مره گی
میان احساس من
تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست
روز تولد تو
روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه
بر این دل بیابان
روز تولد تو
گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد
در حیرت تو خواب است
روز تولدت رسید.
و دیدم هیچ چیز
جز عشق برای فرزند
لایق نیست.
بهترین آهنگ زندگی من
تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز
شکفتنت.
هم استانی محترم تولد فرزندتون مبارک
امیدوارم در همه حال صحیح وسلامت در کنارتون لحظه های شاد از زندگی برایتان رقم بزند

******************************************************

بانــــــو : سلام بر شما برادر گرامــــــــی م. خدا عزیزان شما رو براتون نگه داره ...

انشالله در کنار خانواده محتـــرمتون سلامت و پیروز و شاد باشین. تشکر و سپاس از لطف بی شائبه شما
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۰۵:۰۲ کوچه های باران خورده
درد در پیراهنم جاری است ، باور می کنی ؟!
زخم ام از یک عمر بیگاری است ، باور می کنی ؟!
جمله های خیس سرما خورده می بافم به هم
کار من ؟.... اینجا ، ولنگاری است ، باور می کنی ؟!
سینه ای را شرحه شرحه می نویسم خط به خط
قصه هایم سخت تکراری است ، باور می کنی ؟!
زندگی اینجا پر از راه است و چاه و چاله ها
معنی اش یک نوع گرفتاری است ، باور می کنی؟
سلام و صبحتون بخیر هم استانی گرامی باران بی هیچ منتی می بارد
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۴۹ کوچه های باران خورده
این روزها
خنده از مُد افتاده
بیا
برای من کمی گریه کن
برای چشمانی
که بوی بلوغ گرفته
دهانی
که شکلِ شهرمان شده
دست هایی
که دوست دارند
جلوتر از من بپرند
برای پاهایم
که به خیابان ها نمی چسبند!
ممنونم از لطفتون وحضور پر مهرتون
سلام
با آرزوی سلامتی برایتان
بنده هم از صمیم قلب این روز خیلی قشنگ رو بهتون تبریک میگم
امیدوارم
شادی هاتون پایدار و دل تون همیشه بهاری



************************************************

بانــــــو : سلام بر شما و سپاس از حضور گرم شما برای شما بهترین ها رو از خدای مهربانی ها مسئلت میکنم ...!
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۰۴:۵۰ کوچه های باران خورده
سایه هایی که در آیینه ی تقدیر منند
در پس پرده در اندیشه ی تسخیر منند

گرچه در ورطه ی انکار غزل می سوزند...
باز، ناخواسته مسحور تعابیر منند
ممنونم از حضورتون دوست گرامی تولدفرزندتون رو مجددا به شما تبریک میگم وامیدوارم سالهای سال در پناه حق صحیح وسلامت درکنار هم زندگی کنید

***************************************************
بانـــــــــــو: تشکر از حضور گرم شما ..
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۰۵:۳۵ کوچه های باران خورده
چه کسی هست که تا کوک کند ساز مرا
چه کسی هست که تا گوش کند راز مرا
بلبلان ناله کنند از غم هجرت باران
بازبی پر می گفت :ببین لانه...
ممنونم از حضورتون
----------------------------------------------
──────────────▒███░───░████████▒
───────────█████▒░█████░▒▒▒▒▒▒█████
──────────██▒▒▒▒██████████████▒▒▒██░
─────────██▒▒▒▒███▒██▒██▒▒█████▒░▒██
─────────█░▒▒▒██▒████████████▒█▒▒▒█░
─────────█▒▒▒▒██▒▒▒░▓▓▒░▓▒▒████▒▒██
─────────█▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█░▒████
─────███████████▒▒▒▒▒▒▒▒██████▒██▓▒███
─────██▒▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒██
───────██▒▒▒▒▒▒▒▓██████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒███
────█████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒██▒▒▒▒▒▒███
────██▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█████▒▒▒▒▒███
────███▒▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▓▒▒███
──────█████▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█████
─────────████▒▒██████▒▒▒▒█████
────────────███▒▒██████████
──────────────████▓──█▓█
────────────────────████
────────────────────█░█─────█████████
────────────────────█▓█───█████████████
──░█████████───────████──██▓███▒▓████
─█████████████─────█░███████░██████
───████░▒███▒██────█▓██████████
─────█████▓▒█████─████
─────────██████████▓█
──────────────────█▓█────████▒█▓▒█
─────────────────█▓██──█████████████
─────────────────█▓█──██▒████░█████
────────────────██████████▒██████
────────────────█▓███████████
───────────────████
───────────────█▒█
───────────────███
آپم....
۰۶ بهمن ۹۲ ، ۰۵:۰۸ کوچه های باران خورده
من بغض سنگین، سکوتم، تو صدایم باش
حرفی بزن! هنگامه ی آوازهایم باش
آنجا تو، اینجا هر چه از من دور و بیگانه است
ای دور نزدیک! ای همین جا! آشنایم باش
یک سو خدا، یک سو پُر از اهریمن و طوفان
وقتی خدایی نیست با من، ناخدایم باش
سلام وصبحتون بخیر دوست گرامی ممنونم از حضورتون .نوشته هام قابل دوستان رو نداره هدفم اینه نوشته هایم کاربردی باشه وبه کار دوستان بیاد

*****************************************************

بانــــــو : سلام برشما صبح عالـــــــی متعالــــــــــــی .. زنده باشین
۰۶ بهمن ۹۲ ، ۰۵:۱۵ کوچه های باران خورده
به انتظار سایه ات ، نشسته ام !

سایه ای در عمق شب !

سایه ای تا به دلم ،بتاباند نور !

به انتظار صدای قدمهای تو نشسته ام ،

و انتظارِ آمدنت ، ترسِ از شب را می گیرد از دلم ،

و من در عمیق ترین نقطه ی هراس ِ دلم نشسته ام ؛

و تو در عمیق ترین نقطه ی دلم ، می گیری از دلم ، همه ی ترسها را ؛

و شب ، به انتظار آمدنت زیبا می شود به چشم دلم ؛

و شب ، به انتظار صدای پای تو

خواهش میکنم ممنونم از لطفتون دوست گرامی
عزیزم امروز را سرافراز کردی و باقی روزها را در حسرت گذاشتی!
تولدت مبارک


هم ماهی عزیزم تفلد دوتامونم مبارک :)

******************************************

بانـــو: سلام هُدی جان تشکر از اینکه به کلبه فقیرانه حقیر قدم رنجه کردی ...

تولدت هزاران بار مبارک خانومم خوشبختی و سعادت شما عزیز دل رو از خداوند منان

آرزومندم ...!
۰۷ بهمن ۹۲ ، ۰۴:۴۳ حمید عسکری
و تو بانو...

شاید ندانی مردمانی ،طوق منور حرفهایشان

از هزار فانوسک حیله چراغان تر است

و بال های سپید مقدسشان را

که نقطه چین قطره های رسواگر خون است

از سلاخی هزاران قطره باران به غنیمت گرفته اند

بی آنکه آواز واپسین لحظه بارانی را رخصت داده باشند!!!

و من که نفرینی ابدی را بدرقه ی گام هایشان کردم

از هیچ کوچه ی باران خورده این شهر نخواهم گذشت

تا آری...

ناگفته های خویش را نثار تو کنم

و به زانو درآیم در آستانه ی پرستشت!
تبریک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی