کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب


با سنگ هر گناه پرم را شکسته ام

آه ای ضامن آهو . خودم کمرم را شکسته ام


نه راه پیش مانده برایم نه راه پس

پلهای امن پشت سرم را شکسته ام


دیگر مرا نشان خودم هم نمی دهند

آیینه های دور و برم را شکسته ام


دنیا شکست خورده تراز من ندیده است

حالا به سنگ خورده . سرم را شکسته ام


آرام کن مرا و در آغوش خود بگیر

حالا که بغض شعله ورم را شکسته ام


راهم بده به باغ های شجرهای طیبه

من توبه کرده ام . تبرم را شکسته ام


حالا ببین که به غیر از گدا شدن

در پیشگاه تو هنرم را شکسته ام


                                                                                                                        ( سید جسام )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۵
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۶)

( قند ) خون مادر بالاست ، دلش اما همیشه ( شور ) می زند برای ما . . .
اشکهای مادر ، مروارید شده است در صدف چشمانش

دکترها اسمش را گذاشتهاند آب مروارید !
حرفها دارد چشمان مادر ؛ گویی زیرنویس فارسی دارد !
دستانش را نوازش می کنم ؛ داستانی دارد دستانش . . .
وقتی حداکثــــری وجود نداره ،

بهتره آدم حداقل از حداقــل ها لذت ببره . . .
جمله های ساده ای که
از دل بر می خیزد
بی بال و پر
به تو
پرواز کردن را می آموزند ........!!
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۵۶ نرگس♫♪♫♪♫♪♥
وب زیبایی داری--
------------------------------------
-- با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟--
***
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی(علیه السلام)

بعضی موقع ها اینجا، کوچه تنهایی، دل می برد و گاهی دل میشکاند.


برکت روز افزون از سفره شمس الشموس را برایتان آرزومندم.
خداوندا دوستی دارم آئینه تمام نمای عشق
رسمش معرفت،کردارش جلای روح ویادش صفاو دلارای من است؛
پس آنگاه که دست نیاز سوی توآورد،پرکن ازآنچه که درمرام خدایی توست....
.....................................................................................................

ممنونم عزیزم عاقبت بخیر باشی و شاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی