کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

خودم سکوتتـــ را معنی می کنم!

کاش می فهمیدی،

گــــــــــاهی...

همین نگــــاه ســـــــــــــــــــردت...

روی زمستان را هم کم می کنـــــــــد ... !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۲
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۲)

۰۴ خرداد ۹۳ ، ۰۴:۲۳ کوچه های باران خورده
دیگر سراغ خاطره ها هم نمیروم
رفته زیاد و خاطر قلبم ؛سراغ ها
دلم نذر کرده بودم که حاجتت روا شود
با نور سبز رنگ دل چلچراغ ها
از من فراری اند تمام پرنده ها
همچو ترسکی کانده ام میان باغ ها
در کوچه شهر قدم زدم شبی
کم نور گشته بود تماما چراغ ها
از بس که از فراق سرودم دلم گرفت
یک لحظه هم بانو ؛ تو بگو از فراغ ها
آری جدایی ات داغ بر دلم گذاشت !!
مانده است روی سینه ی من داغ داغ ها!!!
ح-ع
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۲ دوست و آشنای رفتنی شما
بعضیا هستن آهنگای شاد دیگه به دلشون نمیشینه...!

بعضیا هستن دلشون میخواد هیچ کس سکوتشون رو نشکنه...!

بعضیا هستن جای شب و روزشون عوض شده...!

بعضیا هستن دلشون میخواد یکیو داشته باشن دوست داشتنش واقعی باشه...!

بعضیا هستن دیگه از آدما میترسن...!

بعضیا هستن تیپ مِـشـکی رو به هر تیپی ترجیح میدن...!

بعضیا هستن همه جا تنهان و خنده های دیگران رو گوش میدن...!

بعضیا هستن هی از خدا گِـله میکنن....!

بعضیا هستن عاشق نوشته های پردردن چون دردشونو قشنگ توصیف میکنه...!

بعضیا هستن خنده هاشون تلخه و گریه هاشون دیگه آرومشون نمیکنه...!


بعضیا هستن دلشون شکسته ولی صداشو درنیاوردن...!

بعضیا هستن از زندگی خسته ن ولی بخاطر بعضیا دارن زندگی میکنن...!

این بعضی ها عجیب شبیه منن !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی