کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

 

اس ام اس تبریک تولد

 

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره

 

هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره

 

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره

 

اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره ...!

 

 http://www.iroonionline.com/uploadcenter/images/qkg5fl2dzbgm6385j8z5.jpg

 

سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ،در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

 

" تولدت  مبارک همسر عزیزم "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۴
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۴)

۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۴ کوچه های باران خورده
نا صبور می شوم
مثل چشمان خیس کوچه های باران خورده

که رهگذرش را گـم کرده

در غبار مه آلود این روزهای بهاری

باران که می بارد

تو زیباتر نمایان میشوی ،

آنقدر که پرنده ای می آید

و برشانه ات لانه می سازد

باران که می بارد...

من سـکوت می کنم

او سکوت میکند...

و تمام شهر به احترامت سکوت میکنند

و واژه هایم بهانه ی تو رامی گیرند

من ، شاعر هذیان گویی می شوم...

دربدر کوچه پس کوچه های شهر

شاعر چشمانت...

باران که می بارد...

تو میگذری از تمام عبورها

مانند شهابی بر آسمان دلم

باران که ببارد...

من همچون دوره گردی

کوله بار شعرم بردوش ...

از کوچه های شهر می گذرم

باران که می بارد...

تو زلال می شوی

زیبا می شوی

عبور می کنی...

از منو لحظه های بیقراریم

باران که می بارد...

من دوره گردی غزل به دوش

در کوچه های غریب میگردم

و دخترکی یک دوبیتی عاشقانه می خواهد

مادری ، یک ترانه ی مادرانه می خواهد...

پیرمردی عصازنان ،یاد دوران جوانی می خواهد

و پسرک توپ به دست ،شعربی بهانه ..

اما...

غزل هایم که فروشی نیست !!!

فروشی نیست ...!!!!!!!!

((حمید عسکری ))

تولدت همسرتون رو بهتون تبریک عرض میکنم امیدوارم در سایه شون همیشه بالای سرتون باشه .
ایشالله ب سلامتی
به نوبه خودم تبریک میگم
میلاد حضرت صاحب مبارک...
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۷ دوست و آشنای رفتنی شما
به به مبارکا باشه.نمیدونستم که همسرتون هم متولد خرداد هستند.بسیار هم عالی.ان شاالله سالهای سال کنار هم به خیر و خوشی زندگی کنید و به پای هم پیر و شاد بشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی