کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

من بی سرو پا جامانده ام ...!

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۳ ب.ظ


اللـّهــمَّ ارزُقنا زیارتِ کـَربـَـلا ...!



http://sangariha.com/i/attachments/1/1416581264177929_large.jpg


همه دارند به پا بوسی تو می آیند

طبق معمول من بی سر و پا جا مانده ام ...!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۷
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۴)

۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۰:۲۹ کوچه های باران خورده

آن روز که خون عاشقان ریخت به دشت

دریای فرات غرق در خون می گشت

دیدم که به دنبال حسین اش زینب (ع)

سرتاسر دشت کربلا را می گشت

۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۸:۴۹ دوست و آشنای رفتنی شما
جا مانده‌ایم و شرح دل ما خجالت است
زائر شدن، پیاده، یقینا سعادت است
ویزا، بلیط کرب و بلا مال خوب هاست
سهم چو من پیامک
"هستم‌به‌یادت
" است
یک اربعین غزل، به امید عنایتی...
این بغض من اگر چه خودش هم عنایت است!
۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۸:۴۸ دوست و آشنای رفتنی شما
گفتند ضمایر را نام ببر؛
گفتم: من... من... من...
گفتند: پس بقیه چه شدند؟!
گفتم: همه رفتند زیارت ارباب و
" من
" جا ماندم.......
یا حسین(ع)
ترسم بماند بر دلم..
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۷ دوست و آشنای رفتنی شما
آقا جان همه جا دم از بلاهای ماه صفر میزنند... 

بلایی بالاتر از اربعین حرم نرفتن هم هست؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی