کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۲۶
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۱۴)

۲۶ شهریور ۸۹ ، ۱۸:۳۸ یـــــــــــــــــــــــــاور
سلامممممممممممممممممممممممممم

مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

موفق باشی
شـــــــــــــهتلامم مامان شـــــــــحل مهلبوونم

عکشات و این شعلات خهلی خهلی خووب بوهدن و گلی که گهذاشتی بهتل از همه بوود می سی

تازشم مبــــــالکه ایشالله به ژای هم ژیل بهشیـــــد ههه هههه

دوشـــــــــت داهلم مامان شحلم بوووس بووووووس
۲۷ شهریور ۸۹ ، ۱۴:۲۳ احســــــــــان
سلاممممممممممممممممممممممممم بر سحری بانوی محترم کوچه مهر و وفا

خوبین؟

امیدوارم که موفق باشی

این کار جدیدتونو هم تبر یک عرض می کنم


مبارکتون باشه انشالله اینجا محلی باشه جهت هر چه نزدیکی بخدا واسابش دل خودت

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
امشب ای ماه به درد دل من تسکینی
آخرای ماه تو همدرد من مسکینی
کاهش جان تو من دارم و من می دانم
که تو از دوری خورشید چه ها می بینی
تو هم ای بادیه پیمای محبت چون من
سر راحت ننهادی به سر بالینی
هرشب از حسرت ماهی من ویک دامن اشک
تو هم ای دامن مهتاب پر از پروینی
همه در چشمه مهتاب غم از دل شویند
امشب ای مه تو هم از طالع من غمگینی
من مگرطالع خود در تو توانم دیدن
که تو هم آینه بخت غبار آگینی
باغبان خار ندامت به جگر می شکند
برو ای گل که سزاوار همان گلچینی
نی محزون مگراز تربت فرهاد دمید
که کند شکوه ز هجران لب شیرینی
تو چنین خانه کن و دلشکن ای باد خزان
گر خود انصاف کنی مستحق نفرینی
کی بر این کلبه طوفان زده سر خواهی زد
ای پرستو که پیام آورفروردینی
|

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

بهترینارو برات آرزومندم


سلام اجی.به من هم سر بزن.خوش حال میشم.لینکت کردم راستی
۲۹ شهریور ۸۹ ، ۱۲:۱۵ دوست و آشنای رفتنی شما
سلام

نمی دونم چی بنویسم مدت زیادی از اون زمانهایی که برای هم چیز می نوشتیم گذشته، البته همیشه تو هم خط خوشی داشتی و هم مطالب زیبایی و من چقدر لذت می بردم.هنوز هم دارم چند تا از اون شاهکارهای دوران گذشته رو .خب تولدت هم مبارک چند ساله شدی؟ حواست هست؟داری پیر میشی.نه بهتر بگم داریم پیر میشیم.اما قلبمون هنوز جووونه.
کاش روزی برسد که هیچ پرنده ای در قفس نباشد
خدانگهدار
سلام آبجی سحر
چقدر وبلاگت قشنگه
بهت تبریک میگم
حسن سلیقت عالیه
سلااااااااااااااااااام اجیه گلمممممممممممم خیلی بهت تبریک میگم

خوشحال شدم انشالله همیشه موفق و پیروز باشی مارم فراموش نکنی

بازم بهت تبریک میگم خیلی خوشحال شدم خیلییییییییییییییییییییییییییی

راستی موزیکتم فوق العادست
۰۹ دی ۸۹ ، ۲۳:۵۳ داستانسرا(عمولی)
با سلام.
درصورتیکه مایل به تبادل لینک باشید لطفا پس از ثبت لینک ما ،اطلاع دهید تا نسبت به درج لینکتان اقدام شود.با سپاس. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ( کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با سیستم تبلیغاتی بلاگـ لیچ : http://blogleech.com )
سلام و دورد...
بعضی‌ها شعرشان سپید است، دلشان سیاه،
بعضی‌ها شعرشان کهنه است، فکرشان نو،
بعضی‌ها شعرشان نو است، فکرشان کهنه،
بعضی ها خیلی جورهای مختلف هستند.
شما چطور؟ آیا شما هم از این بعضی ها هستید ؟؟؟
منتظر حضور سبز و نظر گرمتون هستم...---------------------------------------------------------------- ارسال نظر به وبلاگ ها با بلاگ__لیچ : h t t p : / / b l o g l e e c h . c o m
سلام دوس جونم
خوبی؟
شعار من:
فقط پرسپولیس
بیا وبلاگم تا تبادل لینک کنیم
ممنونم:) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با : بلاگـ لیچ [دات] [کام]
۱۸ بهمن ۸۹ ، ۰۰:۱۶ نعیم احمدی
سلام بسیار نزدیک و صمیمیموفق باشی اسم وبلاگتم خیلی با حالهبر قرار باشی و سبزآدیوس آمیگو ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با : بلاگـ لیچ [دات] [کام]
سلام وبلاگ خوبی داریمن یه آموزش نوشتم برای وبلاگنویسا که هم به افزایش رنکشون کمک میکنه و هم سرعت لود صفحشون رو بالا میبره و هم به زیبایی صفحه شون کمک میکنه.دوست دارم تو هم بیای و بخونیش.وقتی اومدی از بخش موضوعات برو توی وبلاگ نویسی و آموزش رو بخون.اگه دوست داشتی برای حمایت از ما لینکمون کن.بای اومدی نظر یادت نره ها بای
این تبلیغات نیست لطفا تا تهش بخونیدسلام ما مدیر وبسایت پرشین موزیکالیمو از شما دعوت میکنیم به بزرگترین سایت دانلود موزیک ایران بیاییدو از طراحی متفاوت و منحصر به فردش برای اولین بار در ایران اتفاق افتاده دیدن کنیدجدیدترین موزیک ها+گلچین بهترین ها+ موزیک به زبان های مختلف دنیا مثل روسی و فرانسوی و....+فول آلبوم|+ لینک مستقیم و سرور های پر سرعت+نظر سنجی+مجله فشن و موسیقی+موزیک ویدیو های با کیفیت و با چند کیفیت متفاوتو..........برای اطلاع از ادرس جدید ای دی ما را اد کنیدمنتظر حضو گرم شما هستیم
۲۱ فروردين ۹۱ ، ۲۱:۳۶ الناز عبدالمالکی
از بازدید وبلاگ یا وبسایتت ناراضی هستی؟دوست داری امار بازدیدت بالا بره و رتبه ی وبت زیاد بشه؟دیگه نگران نباش چون ما براتون بیش از 10000بازدید واقعی رایگان به سایت یا وبلاگت میفرستیم بدون هیچ هزینه ای در طی 24 ساعت شمارشگر سایتت منفجر میشه برای دریافت بازدید کننده ابتدا به سایت زیر رفته و ب خودتو ثبت کن http://www.link.fars-graphic.com/اگر سایت باز نشد یبار دیگه آدرس رو رفرش بده تا باز بشهوبرای دریافت بازدید رایگان با ما تماس بگیر09358596604---------------------------------------------------------------------------------------دیگه بابت ارسال اس ام اس هزینه ندینفارس اس ام اس به شما این امکان را میدهد که اس ام اس هاتونو رایگان ارسال کنیدارسال اس ام اس رایگان به تمام شماره ها کافیه یکبار امتحان بکنی و ببینی که چه لذتی داره ارسال اس ام اس رایگان از طریق وببرای ورود به سایت ما به لینک زیر برویدhttp://www.sms.fars-graphic.com-----------------------------------------------------------------------------ارسال تبلیغات شما به تمام ایمیل ها و ویلاگ های فعال باکمترین هزینهجهت سفارش با ما تماس بگیرید 09358596604------------------------------------------------------------------------------

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی