کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

خجالت میکشم....

جمعه, ۲ مهر ۱۳۸۹، ۰۳:۰۹ ب.ظ

من خجالت میکشم

تابیایم سمت پرواز ندا

من خجالت میکشم

تا بیایم سر به سودای خدا

من خجل هستم ازین شمع گناه

همه رفتند به سوی نور من ماندم درین سودای اه

حس پوچی میکنم

گوئیا عالم سفیدومنفقط ماندم سیاه

ارزوی مرگ را گفتست مولایم مکن

ورنه من روزی  هزاران بار

میکشم خودرا میان  نای چاه

من دلم تنگ شب رویایی است

من دلم تنگ است تنگ ان نمایان روی ماه

نیست دیگر نام زیبای غلامی سوی من

چون گرفته از گنه  رنگ غم این روی من

گریه دارم بس زیاد اما چرا

چشم من شرم نمایان کردن الماس ها

دست من گیر ای خدا

خسته ام من...خسته از ماوشما

خسته از رسم نوا

پس کجا هست همان منجی این دنیای ما؟؟؟

ای وای من

ترسم که اخر من نویسم:

((ماکه رفتیم خداوند نگهدار شما))


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۰۲
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی