کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

کجاست...

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۸۹، ۰۲:۰۱ ب.ظ

دست براین دل غمگین مگذار


کز شرار دل من میسوزد


و دگر آینه هم با افسوس


همره دیدهء من گریه کنان


دیده بر دیده ی من می دوزد


با دلــم هیــچ مـگو


که ز بغضــی ســوزان


شاخه ی صبـــرو تحمل د آن


بی امان میشکند در اندوه


و دلم, همچو غروبی غمناک


پشــت کوهـی تنـها


در پریشـــانی روح


دعا دست نیازی دارد


پس خدای منه سرگشته کجاســت


که ببیند , دلِ ویرانم را


دیده ی خسته و گریانم را


بغض پنهان شده در جانم را


از دلم هیچ مپرس


که هر آن شب به مناجاتی پاک


در پس شــعله ی شمعی آرام


تا سحرگاه خـــدا


دیده ای بیــدار است


و درین نیـم ره رفتـهء خـویـش


در سوال دل خود وامانده سـت


که خدای منه سرگشته کجاســت


که اگر از سر رحمت بر من


در شادی را بست


با دلم باز بگوید ز چه رو


همچنان درب محبت بر دل


قفل و زنجــیر شد ه ست


و کدامین روزی پاسخی خواهد داد


بر مناجات منه حیرانـی


که بسـی آزرده


که بسـی وامـانده


همچنان گریانم همچنان گریانــم


پس خدای منه سرگشته کجاسـت


که مرا دریابد ، که مرا دریابد


منکه در این شب تردید سیاه


بس باو محتا جــم


بس باو محتاجــم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۰۴
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی