کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

...

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۸۹، ۱۲:۲۱ ب.ظ

دیریست دلم گرفته باران

اشکم که ز غم سرشته باران

چندیست "اسیر دست اویم"

بر لوح دلم نوشته باران!

باران! دل من چو راز دارد،

از او طلب نیاز دارد،

آن ماه سفر کرده ی دیروز،

مرغیست خموش و ناز دارد.

باران به دلم غمی نشسته

من بال و پرم. ولی شکسته!

باران مه من چه حال دارد؟؟؟

این دل ز تو هم سوال دارد!

باران برِ من ببار باران

از او خبری بیار باران

آه ای دل ناصبور، صبری

آرام بمان، قرار قدری...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۰۲
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۲)

سلام.امیدوارم حالت خوب باشه
وبلاگت خوب بود
میخواستم ازت درخواست کنم نام وبلاگ ما رو تو قسمت لینکستان وبلاگت قرار بدی
خانه کتاب ایران
www.ebook.dxd.ir
اینم آدرس اصلی وبلاگ
www.homebook.blogfa.com
ببخشید وقتم زیاد نبود و نتونستم مطالبت رو کامل بخونم
ولی دارم به تمام وبلاگ ها میروم و ازشون میخوام با لینک کردن نام ما گام موثری در فرهنگ کتاب خوانی بردارن
خوشحال میشیم از وبلاگ ما دیدن کنید
راستی یه طرح جالب تو وبلاگ گذاشتیم با این موضوع:
ارسال اس ام اس رایگان به تمام نقاط جهان از گوشی خودتان
فکر میکنم خیلی براتون مفید باشه
به دوستان و عزیزانتان بگویید و تبلیغ کنید که کتابخوانی کنند.حتی اگر به وبلاگ ما هم نیومدند عیبی نداره.هدف ما رواج کتابخوانی هست
ممنونم که وقت گذاشتی و نظرمو خوندی
موفق باشی
منتظر حظورتون هستیم
سلام
باید آهسته نوشت

با دلی خسته نوشت

گرم و پر رنگ نوشت

روی هر سنگ نوشت

تا بدانند همه که اگر دوست نباشد ، دل نیست !!!!!!!!



موفق باشی....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی