کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

بدون شرح ...

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۸۹، ۰۸:۱۹ ق.ظ


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۰۶
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۲)

سلام
با اشک می زنم ورق این فال خسته را

فالی دوا نمی شود این سرشکسته را

خون از تمام چشم و دلم سیل می شود

هر وقت که وا می کنم این زخم بسته را

این نذر عاشقی است که ریزم به هر قدم

گلها به پای آمدنت دسته دسته را

از بس نیامدی غزلم پیر شد ببین!

رنگ سپید روی غزلها نشسته را

باید شبی نشست غزل عاشقانه چید

این واژهای خالی از هم گسسته را

آقا تو را به جان غزلهای منتظر

منت گذار جاده ی با اشک شسته را
(سید جعفر حسینی)
موفق باشین...
اقا بیا تورو خدا بیا
بیا تا بدونیم مارو دوست داری
اینهمه انتظار بیهوده نیست
بیا تا بدونیم جز دوستارانتیم
بیــــــــــــــــــــا تورو به پهلوی شکسته مادرت زهرا به فرق شکسته پدرت علی قسمت میدم بیا
بما منتظرانت سعادت و توفیق دیدن روی ماهت رو بده یا ابا صالح المهدی

سلام ابجی عزیزم
من الان خبردار شدم دیگه حضور در سایت باران نداری اخه من زیاد نت نمیام بخدا خیلی دلم گرفت .داشتم بوبلاگ بچه ها سر میزدم که یدفعه ادرس وبلاگتو دیدم .گفتم بیام یسری بهت بزنم.انشاالله هر جا که هستی موفق باشی و صاحب قرآن حافظ تو و خانوادت و بخصوص گل پسرت باشه.وبلاگتم حرف نداشت

دست بوسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی