کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

...

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۸۹، ۱۰:۳۳ ب.ظ


میان قطره های اشک


در شوری اشک

در خیسی ورق

در ناتوانی قلم بر نمناکی کاغذ

در بیصدائی محض

قلبی آب میشود

آنگاه که عشق

چون نسیم از پنجره ره میگشاید

و همنفس باد میگردد

دیگر برای سرودن بهانه ای نیست

از حرف تهی

از اشک سرشارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۱۰
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۳)

سلام...
وقت تون بخیر...
بلاگ در انتظار طلوع خورشید هر هفته ختم صلوات برگزار می کند....
نیت ختم صلوات این هفته و هفته آینده هدیه به جواد الائمه، امام محمد تقی (ع) می باشد.
از شما دعوت می شود تا در این ختم دسته جمعی صلوات شرکت نمایید.

در ضمن خواهشی دارم:
اگر امکان دارد بنر این طرح ختوم را در بلاگ خود قرار دهید و بگذارید ثابت بماند...بنر هر هفته با توجه به نیت آن هفته به صورت هوشمند تغییر می کند.

بگذارید شما هم در معرفی این طرح به دیگران سهیم باشید.

یا علی
سلام....

سراب رد پای تو کجای جاده پیدا شد

کجا دستاتو گم کردم که پایان من اینجا شد ؟

کجای قصه خوابیدی که من تو گریه بیدارم

که هر شب حرم دستاتو به آغوشم بدهکارم

تو با دلتنگیای من تو با این جاده همدستی

تظاهر کن ازم دوری تظاهر می کنم هستی

تو آهنگ سکوت تو به دنبال یه تسکینم

صدایی تو جهانم نیست فقط تصویر می بینم

یه حسی از تو در من هست که می دونم تو رو دارم

واسه برگشتنت هر شب درارو باز میذارم
۲۲ آبان ۸۹ ، ۱۰:۵۲ دوست و آشنای رفتنی شما
بهترین لحظات زندگی از نگاه چارلی چاپلین : به رختخواب بری و به صدای بارش بارون گوش بدی ، آخرین امتحانت را پاس کنی ، توی شلواری که توی سال گذشته ازش استفاده نمی کردی پول پیدا کنی ، برای خودت تو آئینه شکلک در بیاری و بهش بخندی ، از خواب پاشی و ببینی که چند ساعت دیگه هم می تونی بخوابی ، کسانی رو که دوستشون داری خوشحال ببینی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی