کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

....غدیر عید همه عمر با على بودن است

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۸۹، ۰۷:۵۸ ق.ظ


غدیر عید همه عمر با على بودن

غدیر آینه ‏دار على ولى الله ست
 



غدیر حاصل تبلیغ انبیا همه عمر


غدیر نقش ولاى على به سینه ماست
 



غدیر یک سند زنده ، یک حقیقت محض‏


غدیر از دل تنگ رسول عقده گشاست
 



غدیر صفحه تاریخ وال من والاه‏


غدیر آیه توبیخ عاد من عاد است




هنوز لاله � اکملت دینکم � روید


هنوز طوطى � اتممت نعمتى � گویاست


هنوز خواجه لولاک را نداست بلند


که هر که را که پیمبر منم ، على مولاست

 



بگو که خصم شود منکر غدیر ، چه باک‏


که آفتاب ، به هر سو نظر کنى پیداست
 




چو عمر صاعقه کوتاه باد دورانش‏


خلافتى که دوامش به کشتن زهراست


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۹/۰۴
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۳)

شبی در محفلی ذکر علی بود شنیدم عاشقی مستانه فرمود

اگر آتش به زیر پوست داری نسوزی گر علی را دوست داری


عید شما هم مبارک خواهر گلم
۰۴ آذر ۸۹ ، ۱۶:۲۱ میلاد_بوشهر

سلام تمامش تقدیمت گلم من چه گناهی داشتم که وبتو ندادی بهم دلم گرفت به قول موزیک وبت گلم خیلی خوشگله خیلیییییییییییییییییییییییی مرسی ممنونم عزیم
من میخام لینکت کنم بدون اجازت هههههههههههههه
اگر اجازه ندادی من گناه دارم تنها میشممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
salam sahariii golam
aji eydet mobaraaaaaaak
ali dar arshe ala binazir ast ali bar alamo adam amir ast
be eshghe name molayam neveshtam
che eidi behtar az eyde ghadir ast

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی