کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

Unknown

شنبه, ۶ آذر ۱۳۸۹، ۱۱:۵۹ ق.ظ


پیش چشم خسته من تا چشم یاری میکند دریاست !


چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست !


در این ساحل که من افتاده ام خاموش !


غمم دریا ، دلم تنهاست ،


وجودم بسته در زنجیر خونین تعلق هاست !


خروش موج با من میکند نجوا !


که هر کس دل به دریا زد رهایی یافت !


که هر کس دل به دریا زد رهایی یافت !


مرا آن دل که بر دریا زنم نیست


زپا این بند خونین برکنم نیست


امید آنکه جان خسته ام را


به آن نادیده ساحل افکنم نیست  . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۹/۰۶
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۲)

سلام خوشحالم که یکی از همشهری هایم به وبلاگم سر زده چند وقت دیگه وبلاگم کامل میشه
شما هم وبلاگ خوبی دارید
۰۶ آذر ۸۹ ، ۱۵:۴۴ احســــــــــان
سلاممممممممممممممممم اللهم عجل لولیک الفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرج

خسته نباشی

امیدوارم همیشه شاد و با نشاط باشی

مطالب جالب و وبه درد بخور انخاب میگنی

موفق و موئد باشی

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

عــاشــقان مبهوت خالش می شوند

مست و شـیدای "وصالش" می شـوند


ــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــ

ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته

از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته


یک سینه غزق مستی دارد هوای باران


از این خراب رسوا امشب دلم گرفته


امشب خیال دارم تا صبح گریه کنم

شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته

خون دل شکسته بر دیدگان تشنه

باید شود هویدا امشب دلم گرفته

ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تو

پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته

گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است

فردا به چشم اما امشب دلم گرفته

ــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ

ایام به کـــــــــــــــــــام

یاعلــــــــــــــــــــی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی