کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

**این دستهای ساده و خالی دخیلتان. . .  ما را فقط به رسم رفاقت دعا کنید **

{-47-}

  التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۹/۲۰
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۶)

????????????????????????????????????????????????
?????????????´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
?????????????´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
?????????????´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
?????????????¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
?????????????¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
?????????????¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶
?????????????´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
?????????????´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
?????????????´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
?????????????´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
?????????????´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
?????????????´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
??????????????????
??????´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
??????´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
??????´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
??????¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
??????¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
??????¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶
??????´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
??????´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
??????´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
??????´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
??????´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
??????´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
?????????????
?´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
?´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
?´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
?¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
?¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
?¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶
?´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
?´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
?´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
?´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
?´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
?´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
??????????????????????????????????

آپم بدو بیا
محتاجیم به دعا
سلام دوست من
وبلاگ زیبایی داری .. واست آرزوی موفقیت میکنم
........................
به منم سر بزن
موفق باشی
۲۳ آذر ۸۹ ، ۱۵:۵۹ احســــــــــان
اللهم عجل لولیک الفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرج

سلاممممممممممممممممم


خسته نباشی

طاعات و عبادات قبول دگاه حق

××××××××××××××××××××××××××
خون اصغر آسمان را سیر کرد

بلبلان چهچه، زماتم می‌زنند

روز و شب از کربلا دم می‌زنند


هر نظر بر غنچه‌ای تر می‌کنند

یادی از غوغای اصغر می‌کنند


گفت: بابا! بی برادر مانده ای؟

بی کس و بی یار و یاور مانده‌ای؟


گر تو تنهایی بگو من کیستم؟

اصغرم اما نه! اصغر نیستم


خیز و اسماعیل را آماده کن

سجده ی شکری بر این سجاده کن


ای پدر حرف مرا در گوش گیر

خیز و این قنداقه در آغوش گیر


خیز و با تعجیل میدانم ببر

بر سر نعش شهیدانم ببر


تشنه ام اما نه بر آب فرات

آب می‌خواهم ولی آب حیات


آب در دست و کمان دشمن است

تیر آن نامرد احیای من است


آتش اقیانوس را آواز داد

آخرین ققنوس را پرواز داد


خون اصغر آسمان را سیر کرد

خواب زینب را چه خوب تعبیر کرد


زینب آیا سر به محمل می‌زند؟

کاروان را زخم بر دل می‌زند؟


غنچه می بینم دلم پر می زند

بوسه بر قنداق اصغر می زند


×××××××××××××××××××××

عباس مظهر شجاعت و وفا

من و از حق جدا گشتن، شگفتا

به ناحق، هم صدا گشتن، شگفتا


من و راه خطا، هیهات هیهات

من و ترک وفا، هیهات هیهات


××××××××××××××××××××××

یا علـــــــــــــــــــــــــــی التماس دعــــــــــــآ
۲۴ آذر ۸۹ ، ۰۹:۰۴ میلاد_بوشهر
سلام تسلیت میگم تاسوعا و عاشورایه حسینی رو بهت التماس دعا گلم امیدوارم که خوب باشی
سلام عزیزم نوشته هات بهترینه ابچیه گلم
چو اختیار من و دل به دست یار منست
رهایی از غم هجران نه اختیار منست
گمان مکن که ز یادت فراغتی دارم
چرا که گر تو نباشی غمت کنار منست
ز سوز سینه ی من با خبر نه ای ، ای شیخ
جهنمی که تو گویی کم از شرار منست
اگر چه شانه ی من تکیه گاه خلقی بود
کنون که خسته و زارم که غمگسار منست ؟
من از وفای تو تنها به یاد خرسندم
دمی که یاد من آری همان بهار منست
نمی شوی تو ز حالم خبر مگر آن دم
که دست باد صبا مشتی از غبار منست
من آن کسم که به ایین عشق چون حلاج
کمند زلف تو جانا طناب دار منست
خدای را چه شود گر به خویشتن گویی ؟
نظر کنم به اسیری که بی قرار منست
به شام هجر تو هر چند در تب و تابم
خیال روی تو تنها انیس و یار منست
ندارم ار زن و فرزند لیک دلشادم
که بیت بیت غزل شمع بر مزار منست
سلام عزیزم من که دعا کردم
همه را اپم خواهش می کنم بیا
نظر تان شاخه گلی هست برای من
دعا هیتان قبول
منتظرم بیای گلم شعر هم تقدیم به
شما تاج سرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی