کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

این الطالب بدم المقتول بکربلا

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۸۹، ۰۸:۰۷ ب.ظ
*********************************************************

امام صادق(ع):هرکه چهل صبح دعای عهد را بخواند


از یاوران قائمِ ما باشد و اگر پیش از ظهورآن حضرت بمیرد


خدا او را از قبربیرون آورد که در خدمت آن حضرت باشد


و حق تعالی به هر کلمه هزار حسنه او را کرامت فرماید و


هزار گناه از او محو کند.


مفاتیح الجنان... التماس دعا
*********************************************************

کاش بودم شعله تا شمع مزارت می شدم

چلچراغ زائر شب زنده دارت می شدم

کاش بودم پرچم حاشیه دار ماتم ات

تا که زینت بخش بزم سوگوارت می شدم

کاش بودم حلقه حلقه همچو زنجیر عزا

بر کف دل بیقراری بی قرارت می شدم

کاش بودم خاک و می دادی بها بر من که من

خاک پای ذوالجناح راهوارت می شدم

کاش می بودم سپر تا در هجوم تیغ مست

مانع شمشیر خصم نابکارت می شدم

کاش بودم قطره آبی و از روی وفا

شبنم لبهای خشک شیر خوارت می شدم

کاش بودم در شب شام غریبان تا که من

پاسدار خیمه بی پاسدارت می شدم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۰۱
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۱)

۰۳ دی ۸۹ ، ۰۹:۰۵ میلاد_بوشهر
بیا برای من بگو که زندگی سراب نیست

که زندگی برای تو تجسم حباب نیست

بیا بگو برای من که زندگی گناه نیست

که زندگی فقط همان شکار یک نگاه نیست

بیا بگو که زندگی شهامته ...

که زندگی شهامت شنیدن صداقته
تقدیم وجود نازنینت ممنونم که بهم سر زدی خوشحالم کردی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی