کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

گاهی که دلم . . .

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۸۹، ۱۲:۲۲ ب.ظ

گاهی که دلم


به اندازه ی تمام غروبها می گیرد


چشمهایم را فراموش می کنم


اما دریغ که گریه ی دستانم نیز مرا به تو نمی رساند


من از تراکم سیاه ابرها می ترسم و هیچ کس


مهربانتر از گنجشکهای کوچک کوچه های کودکی ام نیست


و کسی دلهره های بزرگ قلب کوچکم را نمی شناسد


و یا کابوسهای شبانه ام را نمی داند


با این همه ، نازنین ، این تمام واقعه نیست


از دل هر کوه کوره راهی می گذرد


و هر اقیانوس به ساحلی می رسد


و شبی نیست که طلوع سپیده ای در پایانش نباشد


از چهار فصل دست کم یکی که بهار است


             "  مهتا شفیعیان  "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۱۱
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۳)

۱۲ دی ۸۹ ، ۰۸:۴۸ دوست و آشنای رفتنی شما
آنچه را که از عمرت مانده دریاب و امروز و فردا نکن. بسیار کسان پیش از تو سرگرم امروز و فردا شدند و گرفتار اجل گشتند و غفلت زده مردند.

امام علی علیه السلام
۱۲ دی ۸۹ ، ۰۸:۵۴ میلاد_بوشهر
سلام عزیز دل خیلی دلتنگت شدم خوبی گلم امیدوارم که خوب باشی گلم باران فیلتر شده نمیشه وارد شد گلم مواظب خودتو دل مهربونت باش مرسی از پستی که میزاری برام هیچوقت تنها نیستی اول خدا بعدش خونوادت بعدشم دوستایه خوبت اگر جایی برا منم بود و لیاقت داشتم من هستم گلمی مواظب خودت باش گلم
بچه که بودم

با صدای بلند گریه می کردم

تا دنیا صدامو بشنوه و

دلش برام بسوزه

اما حالا که بزرگ شدم

آروم گریه می کنم

نمی خوام صدامو بشنوه

نمی خوام بفهمه برنده شده

آخه هنوز زندم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی