کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

آه آخر. . . !

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۸۹، ۱۰:۲۶ ق.ظ


http://www.creative-cybernet.de/images/Crying.jpg


دل عبادت می کند عشق تو را، این عبادتگاه را از من نگیر

مقصدم با تو سعادت می شود، انتهای راه را از من نگیر



آتش سوزان قلبم دیدی و ، با رقیبم گفتی و خندیدی و

من دلم خواهد که مال من شوی، این دل خودخواه را از من نگیر



روزه دار ماه رخسار تو ام،چشم دل هر شب به سوی آسمان

طاقتم سر شد خداوندا دگر، رویت این ماه را از من نگیر



حرف مردم شد برایت باوری، بی گنه بر پای دارم می بری

یک کلاغ و چل کلاغ دشمنان ، کرده کوهی کاه را ، از من نگیر



بازی حکم دل است و آس دل، دست دلدار من افتاده کنون

حاکم بیدل شدم یارب خودت، بی بی این شاه را از من نگیر



روزگار از من گرفتی آرزو، کرده ای با مرگ جانم روبرو

این دم آخر که تسلیمت شدم ، لااقل این آه را از من نگیر . . .



"  یزدان صلاحی  "
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۲۹
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۲)

سلام .....
ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد

که امشب با ناله ای بغض آلود
بر دیار این دل خسته
اشک می ریزد
۲۹ دی ۸۹ ، ۱۳:۵۹ دوست و آشنای رفتنی شما
* اصلاح خرابی ها




مکتب اسلام و معارفش، همه برای این است که تو ساخته شوی، اگر تو ساخته شوی همه چیز ساخته می شود.اگرتو خراب باشی، همه چیز خراب می شود. کاری کنید که خرابی ها را اصلاح کنید. نمی خواهد آباد کنید. جلوی خرابی های خود را بگیرید.



آیت الله بهاء الدینی رحمت الله علیه


نردبان آسمان ص239

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی