کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

بالهای دوباره ی پرواز . . .

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۸۹، ۱۲:۵۸ ب.ظ


http://fc01.deviantart.com/fs39/f/2008/352/0/f/0f9bbfb4585f72ce8b4e048e9184333e.png


وقتی از من فقط دلم مانده

فصل تکرار دل، تماشایی است

شاعر لحظه های ایمانم

در خیال شکست تنهایی است




وقتی از من فقط دلم مانده

از غرور پرنده سرشارم

در هوای دوباره ی رویش

مثل ابر بهار می بارم




در خیال دوباره ای با تو

شاعر یک شروع مغرورم

در تب لحظه های این آغاز

باز هم با تو از خودم دورم




باز هم با تو سایه ی تردید

در دلم بی اشاره می میرد

یک نفر نقش بی پناهی را

از من و ما و قصه می گیرد




یک نفر با من از تو می گوید

از تو که در پیِ حلولی باز

از تو از یک ترانه یک رویا

بالهای دوباره ی پرواز !




وقتی از من فقط دلم مانده

رنگ شعر پرندگی آبی است

باز در شور لحظه ی آغاز

چشم روحم اسیر بی خوابی است




"  نرگس عینی  "
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۰۲
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۱)

۰۳ بهمن ۸۹ ، ۰۸:۵۹ احســــــــــان
اللهم عجل لولیک الفرجججججججججججججججججججج




سلامممممممممممممم

دم عیسى همه در خاک شفا خانه اوست

این حسین است که با اینهمه آیات جمال

این حسین است که از حشمت ثار اللهى

این حسین است که از پیرهنى خون آلود

این حسین است که گیسوى على اکبر او

این حسین است که سر لشگر پر همّت او

این حسین است که از خرمن گلگون کفنان

قهرمان است حسین وزده بر سینه نشا ن

×××××××××××××××××××××××××

یا علــــــــــــــــــــــــــــــی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی