کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

دلخسته . . .

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۸۹، ۰۹:۲۷ ق.ظ


وقتی که در قلبم جز درد ِ عشقی نیست


وقتی که می ترسم از ظلمت شبها

وقتی من و گریه همسفره ی دردیم

وقتی که تنهایم. . . تنهاتر از تنها




وقتی که رویایم از روح تو دور است

وقتی که چشمانت آسوده از دردند

وقتی که در روحم بغض و سکوتی سخت

بی وقفه دنبال همدرد می گردند




وقتی دلم از تو با من نمی گوید

وقتی که ایمانم رسوای تردید است

وقتی که همجنسِ شبهای تاریکم

رویای من اما بی تاب خورشید است




بی تو دلم وقتی گم کرده دنیا را

بی تو دلم وقتی همخانه ی مرگ است

وقتی که باران ِ احساسِ من بی تو

بر شهر تنهایی بیروح و بیرنگ است




هر واژه از شعرم یعنی پریشانی

یعنی که می میرم، کو راحت جانم ؟

یعنی که من روزی دلخسته از غمها

از مرگ تنهایی دیوانه می خوانم !
"نرگس  عینی "
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۱۹
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۳)

سلام
هر قدر اندر احوالات عشق صحبت کنی حرف هست اما در عمل چی؟ به من هم سر بزنید.
۱۹ بهمن ۸۹ ، ۲۰:۰۲ مهدیه جووووووون
سلام سحر بانو جونم....
چقدر این تیکرو دوس داشتم...
میشه راجب شاعرای این شعرا یه خورده اطلاعات بد؟

بی تو دلم وقتی گم کرده دنیا را

بی تو دلم وقتی همخانه ی مرگ است

وقتی که باران ِ احساسِ من بی تو

بر شهر تنهایی بیروح و بیرنگ است
kheyli webet ghashange. fogholadas azizam. movafagh bashi golam

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی