کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

دلتنگی ام را از تو پنهان می کنم برگرد . . .

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۸۹، ۰۷:۲۲ ق.ظ


دلتنگی ام را از تو پنهان می کنم ، برگرد

هر جور باشد چهره خندان می کنم ، برگرد



با اینکه از این گریه های غم گریزی نیست

بعد از تو آن را زیر باران می کنم ، برگرد



بوی نوازش های دستان تو را دارد

گیسوی خود را تا پریشان می کنم ، برگرد



آرام می گیرد در آغوشم به جای تو

بغض غریبی را که مهمان می کنم ، برگرد



از من سراغ بوسه هایت را نمی گیرند

وقتی لبانم را پشیمان می کنم ، برگرد



بی تو دلم را می سپارم دست پاییز و

این خانه را مانند زندان می کنم ، برگرد



قصدت اگر خاموشی این جسم بی جان است

کار تو را این بار آسان می کنم ، برگرد

"مرضیه خدیر"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۰۳
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۵)

۰۳ اسفند ۸۹ ، ۰۷:۴۸ عشق ماندگار ایناز
سلام ممنون که مرا لینک کردید شمارا به نام کوچه تنهایی لینک کردم
قصدت اگر خاموشی این جسم بی جان است

کار تو را این بار آسان می کنم ، برگرد

سلام مرسی که اومدی شعرت توپ بود
راستی اگه اومدی اون عکسهای چندش آوری رو که گذاشتم نبینی ها حالت بد میشه
سلام
باسپاس، کوچه تنهایی رو لینک کردم.
چرا اینقد غمگین شعر سرودی؟ چرا اینقد دلشکسته و ناامید؟
سحر بانو جان چی شده به جوونای این مرز و بوم؟ همه یه جورائی شاکی شدن از دست هم! دیگه اون صفا و صمیمیت و یکدلی وجود نداره؟ اون دوست داشتن واقعی از بین رفته؟ تف به این روزگار
۰۳ اسفند ۸۹ ، ۱۹:۵۶ nafassssssssssssssssssss
سلام آبجی سحر ، غم انگیز جواب سوالت اینه که دیگه دلا صاف نیست ،چون همه دورو شدن،دلا صاف و صادق نیست ،همش دوروغ و ریا ،ای کاش می شد همه ی این دلا پر از دوست داشتن و عشق بود و صاف و صادق گرچه غیرممکنه ......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی