کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

فرض کن حسی به نام عشق نیست . . .

شنبه, ۷ اسفند ۱۳۸۹، ۱۲:۴۴ ب.ظ

کاش بودی تا دلم تنها نبود

غمزده ، افسرده حال اینجا نبود



کاش در عشق من و تو نازنین

اینهمه شاید، اگر، اما نبود



فرض کن حسی به نام عشق نیست

فرض کن حسی میان ما نبود



من تفال می زدم، حافظ نوشت

حاصل جمع تو و او، ما نبود



کاش می شد لااقل مرز وصال

انتهای وسعت دریا نبود



ماه شبهای منی ، من دیدة ام

ماه شبها اینهمه زیبا نبود



کاش بودی تا دلم تنها نبود

کاش بودی تا غمت اینجا نبود
"سید قاسم نظام"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۰۷
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۲)

زیبا بود
سلام دوست عزیزم خوبی؟به خلوت ما هم سر بزن (خورشید نیمه شب) اگر مایل بودی تبادل لینک کنیم خوشحال میشم ، داشتم میگفتم به وبلاگم سر بزن نظرت رو هم اعلام کن. امیدوارم بهترین لحظه ها رو سپری کنی تو زندگیت ،
در پناه حق ،یا علی ....

منتظرتمممممممممممممممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی