کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

تماشایی ترین تصویر . . .

يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۸۹، ۰۴:۳۶ ق.ظ




تماشایی ترین تصویر دنیا می شوی گاهی

دلم می پاشد از هم بس که زیبا می شوی گاهی



حضور گاهگاهت بازی خورشید با ابر است

که پنهان می شوی گاهی و پیدا می شوی گاهی



به ما تا می رسی کج می کنی یکباره راهت را

ز ناچاریست گر هم صحبت ما می شوی گاهی




دلت پاک است اما با تمام سادگی هایت

به قصد عاشق آزاری معما می شوی گاهی



تو را از سرخی سیب غزلهایم گریزی نیست

تو هم مانند حوا زود اغوا می شوی گاهی . .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۰۸
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۷)

۰۸ اسفند ۸۹ ، ۰۴:۴۰ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ملودی Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
سلام.
وبلاگ جالبی داری و مطالب وبلاگت واقعا زیبا هستند.
خوش حال می شم اگر بهم سر بزنی و نظرتو دربار وبلاگم بهم بگی من تمام سعیم رو کردم که روز به روز مطالب بهتری رو توی وبم بزارم.
سلام

کی گفته هیچ کس همیشه شریک تنهایی آدم نمی شه؟

شعر قشنگی بود. از خودته این شعر؟
مرسی سحربانوجان. واقعا بابت دعای خیرت ممنونم. یه سوال داشتم عزیزم. شما دخترا چرا اینقد به شعر علاقه دارین و اینقد طبع شعرتون بالاست؟ من که خدائیش با شعرهات حسابی حال میکنم با اینکه زیاد اهل شعر نیستم و فقط گهگاه شعرهای سهراب و فروغ و اخوان رو میخونم. بازم منتظرت هستم سحر جان. خیلی مهربون و بااحساسی. مواظب دل مهربونت باش نازنینم
۰۸ اسفند ۸۹ ، ۱۴:۰۳ صهبای صالح
خودتون سرودین این شعر رو؟

الحمدلله خیلی به روز هستین.
۰۸ اسفند ۸۹ ، ۱۷:۵۸ nafassssssssssssssssssss
سلام،تو را دوست دارم همچون دایناسوری که تازه دریافته ،درون تمام موجودات چیزی به نام احساس نهفته است .هه
ممنون که اومدی بهم سرزدی.شعرقشنگی بود دستتون دردنکنه.
خواستم لینکتون کنم ولی نمی دونستم باچه اسمی؟اگه موافقین لینک بشین بگین باچه اسمی.
میتونیدافتخاربدین منولینک کنید.
خداحافظ...................................................
سلام گلم
وبلاگ زیبایی دارید.
خوشحال میشم بهم سر بزنید.اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بدین.
منتظرتم دیر نکنی

زندگی درس حساب است، خوبیها را جمع، بدیها را کم ، خوشی‌ها را ضرب و شادیها را تقسیم کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی