کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب
        فریاد . . .



http://www.islamiyet.gen.tr/kiyamet_gunu/kadin.jpg



مشت می کوبم بر در

پنجه می سایم بر پنجره ها

من دچار خفقانم خفقان

من به تنگ آمده ام از همه چیز

بگذارید هواری بزنم

آی

با شما هستم

این درها را باز کنید

من به دنبال فضایی می گردم

لب بامی

سر کوهی دل صحرایی

که در آنجا نفسی تازه کنم

آه

می خواهم فریاد بلندی بکشم

که صدایم به شما هم برسد

من به فریاد همانند کسی

که نیازی به تنفس دارد

مشت می کوبد بر در

پنجه می ساید

بر پنجره ها محتاجم

منهموارم را سر خواهم داد

چاره درد مرا باید این داد کند

از شما خفته چند

چه کسی می اید با من فریاد کند ؟
"فریدون مشیری"
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۰۸
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۸)

سلام . وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری . خوشحال میشم از وبلاگ من دیدن کنی و نظر بدی .
۰۹ اسفند ۸۹ ، ۰۵:۲۳ دوست و آشنای رفتنی شما
سلام
خدا رحمت کند فریدون مشیری را.
شعری زببا سرود و شما هم زیبا آن را انتخاب نمودید
ممنون
سلام بر سحربانوی عزیز

حسن انتخابت از اشعار فریدون مشیری قابل ستایش است.

ممنون از حضور و لطف شما.

البته عکست باز نشد تا ببینم چی گذاشتی.

به امید روزهای بهاری!
سیلام
چقدر این عکس اول قشنگه
سلام دوست عزیز

ممنون که لینکم کردید.من هم شما رولینک کردم.

عکسه یه خورده زیادی غم انگیزه.

شعره زیبایی بود.

بازم ممنون که بهم سرزدی.همیشه ازاین کارابکنید.

خدانگهدار...
سلام خوبی واقعا شعرهای مشیری خیلی توپن مثه وبلاگ تو
سیلام
چرا ناراحت شم حرفتون قبول دارم کاش خصوصی نمیذاشتین تا بقیه هم متوجه نظر در ست ودقیقتون میشدن خیلی ممنون که اینقد توجه داشتین خودمم دنبال یه قالب جدید میگردم
سلام - صبح دل انگیز بارانی - بهاری شما بخیر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی