کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

محـــــــرّم اومـــد از راه . . .

جمعه, ۴ آذر ۱۳۹۰، ۰۴:۰۱ ب.ظ
السلام ای شاه تشنه یا اسیرالکربات

یابن طه ،یابن یاسین ،یابن شمس وذاریات

السلام ای سر بریده یاقتیل العبرات

الاسلام ای صاحب عزا و صاحب الزمان




آه ،محرم اومد از راه
 
                                 محرم اومد از راه

          محرم اومد از راه

                                                                      کاش امسال با نگاه تو

من باشم تو سپاه تو

                                     کاش امسال تشنه جون بدم در بین قتلگاه تو



تب و تاب سرخ هر قطره خونم زینبه

             تو کتاب عاشقا رسم و جنونم زینبه



به دلم می گم نزن بی خودی لاف عاشقی

                توی این وادی اگه عاشقه اونم زینبه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۰۴
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۴)

۰۵ آذر ۹۰ ، ۰۵:۲۶ پلیس110_شادی
سلام آبجی سحرمممممممم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟/خیلی دلم برات تنگ شده کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟من خیلی دوست دارم و همیشه هم به یادت هستم گلکم بوس بوس قربونت آبجی پلیسهههههههه
حس میکنم روی صورتم دنیا چکه میکند

حس میکنم قطره قطره, نم نمک عاشقم میکنی

بارون که میبارد هوا تر میشود تا تو چشمک بزنی

بارون که میبارد باز با ترانه یا باز بی ترانه من عاشق تر گریه میکنم و رو به آسمان فریاد میزنم

دوستت دارم
سلام آبجی جونم خوبی؟ منم خوبم از احوال پرسیهای مکرر شما ههههههههه .
دلم اصلا هم برات تنگ نشده هههههههههههه شوخی کردم
فهمیدی امروز شادم آره؟
الکی الکی شادم میبینی تو رو خدا .فکر کنم علائم دیوانگی در من بروز کرده هههههههه
خوب ماه محرم اومد یادت نره واسه من دعا کنی .دوستت دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه .بوس بوس
۰۸ آذر ۹۰ ، ۰۸:۱۶ محمد من وتو
سلام دوست خوبم


وب خیلی خوبی داری مطالبت خیلی خوبه


اگه دوست داشتین منو لینک کنید بعد خبرم کنید با چه اسمی لینکتون کنم


تا درودی دیگر بدرود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی