کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

Unknown

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۱، ۰۹:۳۲ ب.ظ

خدایا:    http://www.technolife.ir/upload/blog/d55//d55fb1e2bbeb762b6673c7e834b8d54d.jpg
  به داده و نداده و گرفته ات شکر!

                                      که داده ات نعمت است!


                                                                 نداده ات حکمت است!

                                                                                     و گرفته ات امتحان!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۱
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۲)

مرسی از وبلاگ قشنگتون آبجی
قدم می زنم با سکوتی مدام شب قصه های پریشونمو

دارم زندگیـمو ورق می زنم کتـاب سکوت غریبــونمو



ورق می زنم این کتاب غمو که شایـد خودم رو تماشا کنم

به زیر نقابی که عمری زدم تا عمق سکوتم رو حاشا کنم



تماشا کنم چهرمو بی نقاب که جا مونده تو خندۀ کودکی

تو جادوی بادبـادک کاغذی سر ظهر و خوابیدن زورکی





چه بی دلهره جا گذاشتم یه روز خودم رو تو دنیای بی واهمه

قـدم می زنـم بـا سکــوتــی مدام که پـیــدا نشـم تو دل همهمه



کـنار یه خـــط عمیـق بلنـد که پایان این قـصه همراهــشه

من از امتداد خودم میرسم به هر لحظه که مرگِ آرامشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی