کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

6بهمن ماه به سال 1375خورشیدی ساعت4/5 عصر سرد زمستان

رسید به زمین٬با اولین مکش اکسیژن به ریه هایش صدای گریه اش بلند شد

نمی دانم شاید لحظه ای دلش برای سرزمینی در آن سو تنگ شده بود

شاید با درک گرمای آغوشم آن سو را به فراموشی سپرد

ومن در گوشش نوای عشق نجوا می کردم

ستاره ی آسمان زندگیمان امسال 6 سال از درخشش تو می گذرد.

ومن با قلبی لبریز از شکر وسپاس پروردگار عاشقانه تو را در آغوش می فشارم

تو بخش دیگری از احساسات نهفته در وجودم را به من شناساندی.

تو وجود مرا از نو با مطلعی تازه سرودی

تو تنها کسی هستی که مرا "مادر"نامیدی.

 ... تولدت مبارک عزیز مادر...

  صدای یک پرواز ، فرود یک فرشته ، آغاز یک معراج ...و شروع یک زندگی...

سبزترین لحظات رو برات آرزو میکنم قشنگ مامان...

تولـــــــــدت مبــــــارک حسین جوووون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۴
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۱۸)

۰۴ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۳۶ یاشارصلاحی
سلام به شعرجدیدم دعوتید
تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی تان نور امید دمید را تبریک میگیم .
قدمهای کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد . . .
اینم یه دسته گل برای کوچولوتون امیدوارم
گل باشه
ولی عمر مثل گل نباشه
تولدش مبارک از طرفمنم ببوسش.
سلام بانوی پاک دامن سحربانوی عزیز
نمک نمک نمک
عزیزم که خوشکل وخوش تیپه
خداحفظش کنه ایشالا
ماشاء اله
خطا از من است، می دانم.
از من که سالهاست گفته ام “ایاک نعبد”
اما به دیگران هم دلسپرده ام
از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین”
اما به دیگران هم تکیه کرده ام
اما رهایم نکن
بیش از همیشه دلتنگم
به اندازه ی تمام روزهای نبودنم

سلام بزرگوار
ممنونم از حضور سبزتون....التماس دعای فرج
حسین جون تولدت مبارک.
ایشالا همیشه موفق باشی
جمعه یعنی یک غروب وعده دار / وعده ترمیم قلب یاس زار
جمعه یعنی مادر چشم انتظار / درهوای دیدن روی نگار
جمعه یعنی یه سماء دلواپسی / می شود مولا به داد ما رسی . . . ؟
مهدی جان!
جمعه ها چه زود میگذرند!!!!
جمعه ای دیگر آمد و رفت و تو نیامدی.....
التماس دعای فرج
نمی فهمم
وقتی به نماز می ایستم
من ، تو را می خوانم… ؟!
یا تو ، مرا می خوانی …. ؟!
فقط کاش که عشق مان دو طرفه باشد . . .

الهی و ربی و سیدی و مولای من لی غیرک
التماس دعای فرج
زندگی با همه بزرگی اش به ما ثابت می کند که از همه رنگ ها استفاده کرده و حتی رنگ های تیره گاه آرامشی دارند که رنگ روشن ندارد و همین طور رنگ روشن در جایی استفاده می شود که عالیست...
تبریک هر چند با تاخیر!
ایشالله عاقبت به خیر شوند...
پلیس هست یاغی هست خوب فقط من کم هستم
تولد مبارک باشه
۰۴ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۳۸ nafassssssssssssssi
سلام آبجی خوبی؟
تولدش مبارک باشه
عزیزززززززززززززززززززززززم
وقتی من دیدمش فکر کنم 3-4 سالش بود چقدر بزرگ شده ماشالا
از طرف من محکم ماچش کن دلم برات تنگ شده آجی
بوس بوس هوارتا
اندوهت را به باران بسپار !
واپسین روزهای زمستانیت بخیر !
دوست چهار فصل من !
پیشاپیش عیدت مبارک .
سلام
سال نو مبارک
حالا میای بی سرو صدا میری؟!!!!!!!
باشه
ما هم مزاحم سکوتتون نمی شیم.
تا بوده همین بوده
....مبارک باشه حسین جونم!
.
.
.
.
.
راستی یادت باشه لینکم کنی: k0098.blogfa.com
الهی داد از این دل داد از این دل / کنار قبر زهرا کرده منزل

بگو زهرا زجا خیزد ببیند / که اشک دیده کرد خاک او گل . . .

شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تسلیت


سلام خدمت بزرگواران و دوست داران مهدی(عج)
باتشکر از حضور سبزتون،و پوزش به دلیل تاخیر در خدمت رسیدنم
منم به نوبه خود،این عید نوروزی را که امروز به پایان رسیده را خدمتتون تبریک و ایام شهادت مادرمان زهرای اطهر(س) را به شما محبین مهدی(عج)تسلیت عرض می نمایم....
التماس دعای فرج
تـــو را دوست میدارم . . .

چه فـرق مى کند که چـــــــــــــــرا ! ؟

یــــــــــــا از چــــــــــــه وقـت!

یـا چطـور شـد که . . .!

چه فـــــــــــــــرق میکـند ؟!

وقتى تــو بـایـد بــــــــــــــاور کنـى . . .

که نمـى کـــــــــنى !!

و من بــایـد فـرامـــــــــوش کــنم . . .

کـه نمـــــى کـــــنم !!!..
۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۳ متـــــــــین
سلام آبجی....الهی من فدااااا.....
تولدت مبارک حسین جون....

از طرف من ببوسش...دندونش بگیراین گلا رو هم بهش بده....از همونجایی که نشسته چیدم.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی