کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

نــــگاه تـــــــــــــو ...

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۵۰ ب.ظ

نمیدونم که این روزا ؛ توی دلت چی میگذره؟!!

من هنوزم  فکر  توام ؛ اما  دلت  بی خبره !!!

نمیدونم چطور باید ؛ حرفمـو راحت بزنم  !!؟

فقط بمون تو قصه مون ؛ من دلتو نمیشکنم!!!

قشنگترین لحظه عمـر؛ لحظه با تو بودنه!!!

حتی اگه نباشی تو ؛ عطـر تن تو با منه!!!

احساس قلب من شده ؛ بودن تـو تا ابـــد!!!

نمیشه حتی توی خواب ؛ قید نگاه تو رو زد!!! 

خوب میدونم که گوش تو ؛ از حرف عاشقی پره!!!

اما بدون که سرنوشت ؛ بی تو رقم نمیخوره !!!

توشک نکن به حس من ؛ تا غم تو دنیام نشینه!!!

من از تو عاشق تر شدم ؛ فرق من و تو همینه !!! . . .

" ... "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۴
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۲)

عالی بوووووووووووووود!عالی
¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به لطافت عشق--------------------¤¤¤
_ ¤¤¤----------- ---------- ¤¤¤
¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--گاهی عمر تلف میشود ----------------- ¤¤¤
¤¤¤------ ----------------------------- ¤¤¤
¤¤¤---------- به پای یک احساس--------¤¤¤
¤¤¤--گاهی احساس تلف میشود --¤¤¤
_¤¤¤-------------به پای یک عمر ---¤¤¤
__¤¤¤------------------وچه عذابی می کشد --------¤¤¤
____¤¤¤-------------------کسی که هم عمرش تلف میشود --------¤¤¤
______¤¤¤------------------ هم احساسش...-------¤¤¤
_________¤¤¤------به کلبه تنهای هام سر بزن-------¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤
_____________¤¤¤---------زندگی به کام------¤¤¤
________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤
___________________¤¤عشق ¤¤
______________________¤¤¤¤¤¤¤
_______________________¤¤¤¤
__منتظر قدوم همیشه سبزتم__ ¤¤
________مهرت پایدار________¤

,•’``’•,•’``’•,.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی