کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

بی محبت مادر یک قنات بی آبم مثل راه بی مقصد مثل عکس بی قابم

بی محبت مادر از شکوفه ها دورم یک کبوتر بی بال یک چراغ بی نورم

بی محبتِ مادر چون لبان بی لبخند ساکتم و غمگینم مثل بلبلی در بند

بی محبت مادر در دلم صفایی نیست از بهار در قلبم هیچ رد پایی نیست

 " مهربانی پدر از قله فراتر است، مهربانی مادر از اقیانوس عمیق تر است "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۰
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۳)

تنها
با دل می شود
ترانه ای ساخت
که در آن
عشق
ترانه ات را
به رقص آورد ..................!!

آنروز...
تازه فهمیدم...
در چه بلندایی آشیانه داشتم...
وقتی از چشمانت افتادم...
هنوز دست و پای دلم درد میکند...
چقدر شکستن سخت است...
وقتی تو داری نگاه میکنی...
دنـبال یـکـی ســرزده رفـتی کـه بیـایی
شب خـوش دل هـر جـایی من باز کجایی

خوش می روی و می چمی و می گذرانی
انگـار نــه انـگـار که ای دل ، دل مـایـی

هرلحظه هوایی به سرت می زند امشب
چشم همه روشن چه دل سـر بـه هـوایی

درخاک هم از سوز تو آرام ندارم
آه ای دل من زنده بلا مرده بلایی

از آمد و رفتی که تو داری چه بگویم
رفتی که بیایی شب و رفتی که بیایی

با اینهمه از دوری تو بیم ندارم
نزدیک ترین جای تن من به خدایی

شب بود سراسیمه مرا برد بـه مسـجد
آنجا که نه رنگی است نه نامی نه صدایی

گفتم دل خوش مذهب من قبله کدام است
رو سوی خودش کـرد عجب قبله نـمایـی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی