کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

خدیا؟...!

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۶ ب.ظ

پروردگارا گناهان من بزرگ و سنگین است ...!

اما بر این باورم که بخشش و کرم تو از گناهان من بزرگتر است ...!

خدایا؟ اگر قرار باشد که فقط نیکو کاران به تو امیدوار باشند ؛

پس مجرمانی چون من به که پناه ببرند؟...!

و از چه کسی فریاد رسی کنند؟...!

بار الها تو خود فرموده ایی " بخوانید مرا تا اجابت تان کنم "

من در نهایت استیصال و درماندگی ؛

با التماس صدایت میزنم...!

اگر دست امیدم را برگردانی کیست که بمن رحم کند؟...!

من برای نزدیکی به تو هیچ دستاویزی جز امید و بخشش زیبایت ندارم ؛

و در پیشگاهت تسلیمم ...! خـُـــــــدا؟ ...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۵
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۲)

ما را ببخش و بیامرز
دلم واستون تنگ شده...بیاین دیگه !!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی