کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

من از مردن نمی ترسم

که تو صد بار سوزاندی،تمام تارهایم را،

تنیده خسته و بی کس،به پود اشکهای سرد و مهجورم،

من از مردن نمی ترسم

که من آن لحظه ای مردم،که چشم بی حیایم در نگاهت دوختم،

تا نگاهم را بفهمی من هزاران بار دیگر سوختم،

من از مردن نمی ترسم

اگر مردن همان باشد،که من صد بار فهمیدم،

به شبهایی که با یادت،دعای توبه می خواندم،

من از مردن نمی ترسم

که شاید رفتنم بهتر،از این دنیای فولادی،

به آنجایی که مرهم هست،برای زخم تنهایی

ولی اقرار میدارم،اگر حتی نمک باشد،نگاهت را برای زخم قلبم،بیشتر دوست میدارم

من از مردن نمی ترسم

کنار مرده ام ای کاش،نقشی از چشمان عشقم بود،که شاید باورم میکرد،

و یک بار از دلش میگفت:تو را من دوست میدارمبرای لحظه ای من هم

و شاید تا ابد جانا ... زنده می ماندم ..!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۵
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۳)

من دلم تنگ کسیست که به دلتنگی من می خندد

باور عشق برایش سخت است ...

ای خدا باز به یاری نسیم سحری

می شود آیا باز دل به دل نازک من بربندد؟ ...
عجب وبلاگ زیبایی توداری عجب گفتار شیوایی تو داری
نمی خواهم بگویم بی رقیبی بمطلب چشم بینایی توداری

(تنها )

ممنون از حضور زیبای شما دوست گرامی ....
قلب سرزمین عجیبی است
زیرا ....
هم زادگاه عشق است
و هم آرامگاه عشق.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی