کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

کـوچــه ی تنهـــــایـی

درویش کوچـــــــــه های تنهــــــــاییم ، کاسـه ی گـدایــی مـرا ، سکه ی نگـــاه تـو کـافـیــست...!

بگذار

تا درغـــــربت کـــــــــــوچه ام

کنارخـــــــطهای سیاه دفتـــــــــرم

به احترام قــــــــلب شـکستــــــه ام

بــــمیــــــــــرم ...!

************************
شعـــــــــر من کوچـــــــه پیچاپیچی است ؛

کوچــــــــــه باغیست که تنهـــــا یک شب !

تــــــــو از این کوچـــه گذشتی مغــــــــرور ؛

سـالهـــــــــا میـگـــــــــــــــــــــذرد ...

سالهـــــا در گـــــذر کوچـه نــــــــــگاه دیـوار!

دیده بـــــس رهگـــــــــذران را خامــــــــوش ...

دیده بـــــــــس رهگــــــذران را پــرشـــــــور ...

لیک ای رهگــــــــذر یک شبه ی " کـوچـه تـنـهـــایـــی " من

جـــــای پای تـــــو در این کوچــــــــــــه بجا مانده است...!


************************

بایگانی
آخرین مطالب

دریا

دلش که بگیرد

سر می گذارد بر سینه ی ساحل

ابر

سر می گذارد بر شانه ی کوه

چشمه

سر می گذارد بر دامن دشت

اما من

وقتی تو نیستی

سر می گذارم

در دست های شعر

و دلتنگی هایم را

قطره قطره

کلمه می شوم..!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۹
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ banoo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نظرات  (۳)

این روزها دلم اصرار دارد فریاد بزند اما.... من جلوی دهانش را می گیرم

وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش را ندارد

این روزها من ....خدای سکوت شده ام

خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا خط خطی نشود....
روح آدمی برای شفای دائم باید از برف سفید‌تر باشه.همچنین آنچه که آدمی در دیگران نکوهش می‌کنه در واقع به سمت خودش جذب می‌کنه یعنی وقتی دیگران را در یک موقعیتی قضاوت کنیم مطمئنا روزی ما هم توی اون موقعیت قرا می‌گیریم.
..........................................
سلام با مطلب تاثیر افکار اپم خوشحال میشم سر بزنی...!!!
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۰۵ متـــــــین
این روزها من هم پرم از لحظه هایی که دوستشان ندارم....
چاره چیست؟ فراموشی یا بیخیالی؟؟
بیخیال حرفایی که تو دلم جامونده...
بیخیال قلبی که این همه تنها مونده....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی